Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeOns Dec 11, 2013 8:42 am

Tid: 13:54
Sted: Katrines kontor
Vejr: Solskin, men køligt
Omgivelser: Mange trapper op til kontoret på 4. sal

David var ved at være lidt sent på dem. Det var da også i sidste øjeblik at Katrine havde sagt han skulle komme til hendes kontor!.. kun 3 dages advarsel. Han satte i løb op af trappen og klikkede på knappen til elevatoren. Det tog for lang tid, og han besluttede at tage resten af trapperne nu han var igang.

Han fiskede mobilen op af lommen og så på klokken. 13:59? Forhåbentlig var hun selv lidt forsinket. Han smilede ved tanken om at se hende komme travl ind af døren, håret i uorden og papirene hulter til bulder i tasken.

Han stoppede op foran døren og rettede på sit hår. Han kom mobilen tilbage i lommen og rømmede sig. *Så, hver cool* tænkte han og åbnede døren.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeOns Dec 11, 2013 8:59 am

Peter stod på kontoret og ventede, han havde fået at vide af Katrine, at der skulle komme en til, før de kunne gå i gang med briefingen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeTors Dec 12, 2013 12:52 pm

Katrine sad ved sit skrivebord. Hun så kort op på Peter, der som altid var der til tiden. Hun kastede et blik på sit ur, det så ud til at han ville være sent på den. Det overraskede hende ikke.

David åbnede døren og smilede ”så er jeg h-” han så overrasket på Peter og rynkede brynene. Han kastede et hurtigt blik over på Katrine. Hvorfor var han der? Han havde ikke rigtigt talt med Peter siden den mission der.. det var også lige meget.

Katrine rejste sig op ”ja, så kan vi komme i gang. Tag I plads” sagde hun og nikkede mod stolene foran sit skrivebord. Derefter fandt hun nogle papirer frem fra sin taske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 7:35 am

Peter stirrede på David, så rynkede han utilfredst brynene og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 7:38 am

David gik ind og satte sig ved siden af Peter. Han skævede kort til ham og så derefter på Katrine. Måske var det et tilfælde at de var der inde samtidig.. alene.. uden andre.......

Katrine satte sig ned og smilede kort. ”Ja, jeg går ud fra I har læst op på hele Honnington sagen?” sagde hun og bladrede i sine papirer og fandt nogle frem.

David bed sig i læben. Den var godt nok blevet nævnt, men han havde ikke gide læse op på mere end nødvendigt. Han satte et falsk smil på og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 7:40 am

Peter nikkede, "ja" sagde han og ventede på hun fortsatte, så skævede han igen over mod Davis, forhåbentligt var han her ved en fejl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 7:47 am

”Godt. Som I har læst er der dette her par. Anders og Micheal. De har været i et registreret ægteskab i 3 år nu. De har for nyligt meldt sig ind i den lodge vi har fuldt her de sidste par år og vi tror dette her kan være vores chance. Vi har nemlig.. forhindret dem i at møde op. Og det er så heldigt at den eneste der ved hvordan de ser ud.. af uforklarlige grunde” hun rømmede sig lidt ”ikke længere vil være et problem for os”

David sad og lyttede efter, men efter der var blevet sagt for mange ord begyndte hans tanker at vandre andre steder hen. Han så op imod loftet og tænkte over om han kunne nå at være ude og få lidt lys inden julemørket sænkede sig.

”Så.. vi mangler et par fyre der kan spille Anders og Micheal” sagde Katrine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 7:52 am

Peter kiggede på hende, så kiggede han på David, "vent ... vil du have jeg skal arbejde sammen med ham?" spurgte han vantro.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 7:55 am

”Arbejde sammen med ham, tæt sammen med ham” Katrine rynkede brynene ”jeg ved godt at I to har haft nogle stridigheder, men den slags kan vi ikke tage højde for nu. I passer godt med alderen og I er nogle af de få ledige vi har i øjeblikket. I skal spille et par” hun tog en mappe og lagde foran dem ”her er alt den information vi har kunne skaffe om Micheal og Anders.”

David så op på Katrine som om han var vågnet af en drøm ”hm? Par? Hvem?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 7:56 am

Peter sukkede og så irriteret over på ham, "kan du ikke for en gangs skyld høre efter?" han kiggede på Katrine og nikkede, "forstået ... jeg skal gøre mit bedste"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:08 am

”... jeg høre efter” sagde David og tog sin mappe. Han bladrede lidt i den ”huh”

Katrine så kort på David og derefter på Peter ”det var godt. I siger til hvis I får brug for noget. Tag I ned til Robert og få de ting I skal bruge og så se at komme afsted”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:11 am

Peter tog sin mappe og begyndte at kigge i den. Han nikkede til Katrine og rejste sig, "koomer du?" spurgte han David.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:14 am

David sukkede svagt og kom op og stå. Han fulgte med Peter ud..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:20 am

Peter havde mappen under armen og førte an ned mod Robert. Han sagde ikke noget til David.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:24 am

David fulgte efter ham. Han sukkede. Dette her ville ikke blive en behagelig mission.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:26 am

De kom ned til Robert, før de trådte ind til ham stoppede Peter og kiggede på David, "ok, vi skal åbenbart arbejde sammen" han lød ikke ret glad, "kan jeg stole på du holder dig til planerne og samarbejder? for ellers vil jeg gerne vide det nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:31 am

Davids øjne blev smalle. Han fnøs og lagde armene over kors "det kommer an på hvad planerne er" han rakte mappen til Robert der gik igang med at finde deres ting "og du burde nok få lidt styr på din atityde hvis vi skal spille et par"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:34 am

Peter så koldt på ham, "så du har altså tænkt dig at ødelægge hele missionen, fordi du får en 'bedre' ide, igen?" spurgte han, "og bare rolig, jeg kan godt spille skuespil, du behøver ikke bekymre dig om, at jeg ikke gør min del".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:36 am

David så vredt på ham og vendte ryggen til ham "så Robert.. hvem er jeg?"

Robert så lidt på mappen "Micheal. Nu skal du se David, her er et fake kørekort, andre personlige papire og vi har også noget tøj"

David nikkede, tog imod tingene og gik ud for at skifte uden at se på Peter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:37 am

Peter gik over til Robert, "så går jeg ud fra jeg er Anders?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:38 am

Robert nikkede og gav Peter hans ting.

David lagde panden mod væggen og lukkede øjnene "bare få det hurtigt overstået" mumlede han og skiftede tøj.


Sidst rettet af David Fre Dec 13, 2013 8:40 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:40 am

Peter gik også ind og skiftede tøj, han læste op på Anders imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:42 am

David kom i tøjet. Han læste lidt på Micheal.. han var et år ældre end han selv. "Bruger briller?" mumlede han med et suk og tog brillerne uden styrke i på. Han kom ud og var iført "kostume"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:43 am

Peter kom ud bagefter, også iført sit tøj, "er du klar?" spurgte han David.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitimeFre Dec 13, 2013 8:43 am

David skulede til ham, men nikkede. "Det er jeg" sagde han og gik udenfor.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Empty
IndlægEmne: Sv: På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter   På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På hold med hvem?! Åh nej.. - Peter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hold dig fra mine penge *snerre* - Sally
» Hvem vil emne?
» Hvem bor nu der? Drei
» Hvem var han? //Logan//
» NPC hvem styre?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: