Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 help with the heavy lifting (james)

Go down 
ForfatterBesked
Alxandra




Race : varulv
Bosted : et lille værelse nær ved det trænings center hvor hun trænner
Tilmeldings dato : 08/09/13
Antal indlæg : 20

help with the heavy lifting (james) Empty
IndlægEmne: help with the heavy lifting (james)   help with the heavy lifting (james) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 9:04 am

tid:19.30
omgivelser: i en gyde bag Black Bird
påklædning: sorte jeans og skjorte

Rayan sad og ventede på at den nye musiker kom, han havde låvet sin boss at han ville hjælpe med at bære udstyr ind inden der kom nogen gæster, for at få lidt ekstra på løn sedlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




help with the heavy lifting (james) Empty
IndlægEmne: Sv: help with the heavy lifting (james)   help with the heavy lifting (james) Icon_minitimeSøn Sep 08, 2013 7:25 pm

James gjorde sig klar til at skulle spille første gang på Black Bird, han kunne mærke at han var mere nervøs en han nogen sinde har været. han så et par sange igennem som han var best til sådan at folk fik et støre show. han tog det fineste jakke sæt han havde //http://www.posh24.com/photo/1356968/aaron_carter_black_suit_pink_s det her//
og sin guitar og højtaler alt hvad han havde brug for, han glædet sig rigtig meget til at skulle spille for så mange folk. han tog en taxi for ikke at skulle gå så langt med det helle, han kunne næsten ikke lade være med at smile, han kunne mærke han røstede meget mere end sædvanlig, *håber det går* blev han ved med at tænke mens han prøvede at få styr på sine nerver, da han var kommet steg han ud af taxi´en for at tage sit udstyr ud han var godt nok kommet ca en time før men han skulle nok også lige opvarme lidt.
Tilbage til toppen Go down
Alxandra




Race : varulv
Bosted : et lille værelse nær ved det trænings center hvor hun trænner
Tilmeldings dato : 08/09/13
Antal indlæg : 20

help with the heavy lifting (james) Empty
IndlægEmne: Sv: help with the heavy lifting (james)   help with the heavy lifting (james) Icon_minitimeMan Sep 09, 2013 4:53 am

Rayan så en fyr steg ud af en taxi som passede på beskrivelsen af musikeren. Rayan strækte sine muskler for ikke at få krampe, da han havde sidet i den samme position i alt for lang tid, og gik hen til fyren, mens han sagde ''hey er du James, jeg er Rayan jeg er  er dørmanden her og jeg er her for at låse op og hjælpe dig med at sætte dut udstyr op''
da han var nået hen til fyren gav ham sin hånd som en velkomst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




help with the heavy lifting (james) Empty
IndlægEmne: Sv: help with the heavy lifting (james)   help with the heavy lifting (james) Icon_minitimeMan Sep 09, 2013 6:30 am

an kiggede lidt rundt det var første gang han havde været her han rettede lidt på hans fine tøj "bare det går" sagde han stille og hørte nogen snakke til ham, "hyggelig at møde dem og ja jeg er James" sagde han og røstede stille hans hånd. "og ja tak det er alt det her" og pegede på hans guitar, forstærker og mange andre ting og sager, han tog dog sin guitar og åndede let "øhm har aldrig været her før så hvis du vil vise mig vejen ville jeg sætte stor pris på det" sagde han mens han smilte til ham og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Alxandra




Race : varulv
Bosted : et lille værelse nær ved det trænings center hvor hun trænner
Tilmeldings dato : 08/09/13
Antal indlæg : 20

help with the heavy lifting (james) Empty
IndlægEmne: Sv: help with the heavy lifting (james)   help with the heavy lifting (james) Icon_minitimeTirs Sep 10, 2013 7:31 am

''ok jeg skal lige låse op først'' sagde han, låste døren op og slog alarmen fra ''nu skal jeg vise dig vejen'' og så tog han forstærkeren op som om den ikke vejede noget ''følg mig'' han viste Jemes ind og op på senene ''det er so her du skal spille, du kan bare gøre dig klar intil vi åbner, men jeg skal lige gøre stedet klar'' sagde han og begyndte at stille barstolende frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




help with the heavy lifting (james) Empty
IndlægEmne: Sv: help with the heavy lifting (james)   help with the heavy lifting (james) Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 5:26 am

han fulgte Rayan der hen han vidste han nydt udsigten fra denne kæmpe scene "wow sikke et sted" sagde han og så meget spændt ud, men han kunne langsomt mærke at han var begyndt at være en smule nervæs. "når jeg må nok også heller komme igang" sagde han og begyndte at sætte forstærkeren til hans computer med noget musik han havde fundet og meget andet. det varde ikke særlig længe før han begyndte at nynne forskellige melodiere og opvarme sin stemme mens han rodede rundt op på scenen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





help with the heavy lifting (james) Empty
IndlægEmne: Sv: help with the heavy lifting (james)   help with the heavy lifting (james) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
help with the heavy lifting (james)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Heavy - Alle
» Aftentur - James
» little vampire James
» Is there anybody out there? - James.. Åbent generelt.
» Hård dag på jobbet //James//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: