Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 beauxbatons academy for magi

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:23 am

Beauxbatons Academy er en skole for magi, skolen blive bygget for de bedst af de bedst og for give en svær skole til de som var frem i skoen.
Man kan spille som Menneske Vampyr eller Dæmon og man er os velkommen til og join som lære hvis det nu er hvad man ønsker.


http://beauxbatons-academy.danskforum.net
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:31 am

Beauxbatons? Er det den samme Beauxbatons som den i Harry Potter universet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:32 am

Det tror jeg, det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:36 am

Nu har forfatteren af indlægget ikke svaret på mit spørgsmål endu, men jeg vil lige antage at du har ret Thomas.

Hvis det er den samme, hvor og hvordan passer vampyrer og dæmoner ind i billedet? Og er der andre ændringer på kanon universet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:39 am

Det kan være det bare er inspireret af `(indsæt det i kaldte det) ´ for så behøver det jo ikke nødvendigvis at forklares ihenhold til det andet. hvis det blot er en grundlæggende ide er som arbjedet i en anden retning, i en anden verden, med andre faktore. Men jeg ved det ikke.
Men siden ser fed ud, og jeg vil ivertfald oprette mig en gang tiden er der ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:55 am

Jeg har prøvet at oprette mig, men jeg får en fejl meddelelse når jeg prøver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:56 am

Lag mig gætte ´dette brugernavn er aldrede taget´ ? Smile eller?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:59 am

jeg kan se du også har prøvet. ;P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 2:06 am

yup
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 2:06 am

det må være et bug, jeg prøver igen i morgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 2:23 am

Det ikke helt efter Harry Potter men lidt ved siden af, forumet tilhøre mig og jeg vil gerne prøve og lave en lidt alternativ udgave og så har jeg os prøvet forum hvor vampyrer og dæmoner var med i Harry Potter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 2:30 am

Ved du så hvorfor jeg ikke kan oprette en bruger?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 2:32 am

Prøve nu den kan godt finde på og drille lidt og hvis du har en bruger med det samme navn så vil den ikke godtag det før du begynde og arbejde med profilen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 2:52 am

Jeg har prøvet med forskællige brugernavne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 2:54 am

okay det underligt men det skal være et navn som ikke har været taget før så prøve et eller andet på Latin eller sådan for der mange bruger navne som er taget fra andre forum og de køre alle sammen over en sever eller sådan x.x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 3:05 am

Nåh ok, man skal have en bruger der ikke findes på et andet danskforum... giver mening, på en måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 3:58 am

Det ved og blive et problem for alt for mange navne er optaget x.x
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





beauxbatons academy for magi Empty
IndlægEmne: Sv: beauxbatons academy for magi   beauxbatons academy for magi Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
beauxbatons academy for magi
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hmm de sagde to magi bruger så her er to magi bruger // logan og katinga
» Tjek den her ud-The black Iris Academy
» Hvid magi
» Magi?! O-M-G! - Ares
» Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Reklamer-
Gå til: