Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 forretnings møde med Valentine

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:03 am

Valentine nikker venligt, "Jeg takker. ville ødelægge maskeraden lidt ellers." Valentine tager læderjakken på, og kigger mod hende. "deres betaling?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:22 am

"finder Vi ud af når jeg har fået lavet jakkesættet, så kan De selv komme med et bud De mener er passende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 1:30 am

"beklager frøken Safre, jeg er ikke til at skylde eller forhandle priser på sådan ting" Valentine tog hånden ned i lommen, og tog en et penge bundt, holdt sammen af en lille drage skulptur, lavet ud af glass. der var 11.500 dollers, det svare til 64.400 i danske kroner, og rakte drage holdren til pengene frem mod Safre, og sagde "11.500 amerikanske nu, og 11.500 når jakkesættet er færdigt. så hvis jakkesættet lever op til mine forventeninger kan vi snakke om at de laver resturant uniformerne. regner med beløbet er rigeligt til deres smag, ellers må vi omforhandle når de har jakkesættet færdigt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 3:27 am

//Hun bliver kaldt Rose og det er også det navn hun bruger i menneske verden//

Safre bukker dybt. "Det er mere end nok. Jeg vil gøre mere alt hvad der står i min magt for at opfylde Deres forventninger"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 3:34 am

Valentine havde høje forventninger til hende, og han håbet hun kunne lever varen han håbet at se. "Som forventet frøken Rose."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 4:10 am

"skal jeg ikke betale for maden?" spurgte Safre og kiggede op på Valentine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 4:19 am

Valentine rystede på hoved af hende "Nej frøken rose. alt var på husets regning."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 5:18 am

"mange tak for et fantastisk måltid! Jeg må skynde mig hjem og gå igang med det samme!" hun bukker dybt og begynder at gå imod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 5:23 am

"Forvel frøken... rose" Valentine gik selv ind igennem en dør i omklædnings rummet, og lukkede døren bag sig.

\\Slut? Smile \\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 5:29 am

"farvel sir Valentine, jeg vil skynde mig med din bestilling"

//enten det eller springe i tiden//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 5:31 am

\\Dit valg? Smile \
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 5:33 am

//Hvad har du mest lyst til? O: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 5:34 am

\\Kage O: \\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 5:37 am

\\Ej, just kidding ^^
Jeg vil gerne begge dele, jeg er ikke svær at gøre glad Smile hvis du kunne lide at emne med mig, syntes jeg vi skal forsætte, hvis ikke så emner vi bare med nogen andre jo Smile \\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 5:50 am

//Jamen så fortsætter vi da bare :3//

Der er gået to uger siden Safre sidst var på restuanten. Hun var ikke lige så fin som sidst og i stedet for hendes store taske havede hun nu en mindre hængende over skulderen og bar meget forsigtigt en pakke. Hun var altid nervøs når kunden skulle se værket første gang efter bestillingen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 6:12 am

Valentine havde ventet i spænding.. ivertald så spændt som Valentine kunne vente på noget. på at hans nye tøj skulle komme, og han havde fået en besked om det skulle komme idag. Valentine gik stille rundt i midten af resturenten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 6:57 am

Safre træder ind af døren til resturanten, kigger nervøst på Valentine. "undskyld forsinkelsen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:02 am

valentine kiggede på hende, og sagde "De skal ikke undskylde. vi regner bare utilregllig prisen på beløbet." Valentine kiggede op og ned af hende lidt hurtigt, og sagde "Men udover skuffelsen. er det en ære at se dem igen frøken rose."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:08 am

Valentines sidste kommater hjælper lidt på Safre's humør, hun smiler forsigtigt og genert. Hun går forsigtigt over og rækker ham pakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:24 am

Valentine tager pakken, og stoler på dens indhold. "hvis de sætter dem ned, vil mine tjenere komme om et øjeblik. skal lige ud i baglokalet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:35 am

Sætter mig nervøst på en stol og venter på dommen. Der går ikke længe før tjeneren kommer ud, men Safre beder kun om et glas vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:55 pm

Valentine er væk i mange minutter, og rose ville kunne både nå at få sit vand , og drikke en del af det. Valentine kom så gående ud fra baglokalets omklædnings rum, hvor han var iført det fine dyre håndsyet hvide jakkesæt, indenunder havde han en sort fin silke skjorte, og inden under det, havde han et rødt elegant slips.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:59 pm

Safre kigger nervøst på ham og prøver at undgår hans blik. "Det klæder Dem Sir" sagde hun stille, men hun mente det. Hun ville heller være ærlig frem for at lyve for en kunde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 9:18 pm

Valentine nikkede, og tog lille hånd kuffert frem med penge, og satte den på bordet. "5500 dollers, jeg selv trak 6000 fra deres beløb da de kom forsent" Valentine kørte kufferten over bordet, og hen til hende, go forsatte "Tak for deres arbjedes vilje frøken Rose. de har min personlige tak, og hvis de har brug for tjenste en dag... så skylder jeg dem en" Valentine nussede lidt sine jakkesæts ærmer, han kunne vist godt lide det, selvom hans ansigt stadig sagde han var helt ligeglad med alt omkring ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 9:33 pm

Safre tager glad imod kufferten og bukker yndefuldt. "Det glæder mig at De kan lide sættet, send endelig bud efter mig hvis De får brug for en syrske igen" Safre begynder langsomt at komme sin lille taske ned i kufferten. Hun kigger tøvende på Valentine. *lær at bevæg deres ansigt, så er De ikke så skræmmende og umenneskelig at se på.*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





forretnings møde med Valentine - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: forretnings møde med Valentine   forretnings møde med Valentine - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
forretnings møde med Valentine
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Et møde
» Et nyt møde (Markus)
» et tilfældigt møde - Rexana
» Det forratings møde // Jayden//
» et tilfældigt møde //lana

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: