Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Never alive rpg side

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Never alive rpg side Empty
IndlægEmne: Never alive rpg side   Never alive rpg side Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:25 am

Never alive er en side, der handler om hvordan verden kan udvikle sig til et sted hvor grusomme mutanter hersker, bare fordi menneskene ønsker at forbedre sig selv. Genmanipulation ændrede menneskers kroppe i sådan en grad, at hele verden muterede og forvandlede sig til jungle, ruiner og hav. Kun ét land overlevede, og her blev der bygget en by, der blev gjort steril fra alle de monstre der herskede uden for murene. Det eneste problem var, at disse mure lukkede mutanter ind - kødædende mutanter, bloddrikkende mutanter ... Mutanter, man kun havde hørt om fra gyselige historier. Og nu er det op til menneskene at forsvare det liv mutanterne bringer i fare - og op til mutanterne at overleve. Verden har udviklet sig til et sted, der kun har én regel: Den stærkeste overlever Det er en ny side så håber, at folk vil tjekke den ud.

Link
http://neveralive.danskforum.net/

Der findes 13 forskellige racer at vælge mellem, alle med hver deres styrker og svagheder:
Varulv, vampyr, udød, hybrid, besat, immun (menneske), havvæsener, nymfer, elvere, engle, dæmoner, formskiftere og mutanter.
Tilbage til toppen Go down
 
Never alive rpg side
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Varulve side
» Vampyrfyrsten- Min første side :D
» mere fravær fra min side
» Kampen om overlevelsen i den nye verden(ny side)
» Genki betyder inaktivhed fra min side

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Reklamer-
Gå til: