Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 låst ude - Alex

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:27 pm

Sted: i en opgang
Tid: 17:00
Vejr: overskyet og regnende
Omgivelser: ingen andre i opgangen, en anden dør.

Markus stoppede op foran sin dør. Hans hår og tøj var blevet vådt af regnene udenfor og han glædede sig til at kunne komme ind i tørvejr. Han stak hånden i sin jakkelomme for at tage nøglen frem, så han kunne låse sig ind, men der var ingen nøgle i lommen. Han ledte i den anden lomme, og i alle de andre lommer, så bandede han indædt på sortelvisk. Han måtte have glemt nøglen på bordet om morgnen. Han havde haft travlt, fordi der havde været problemer med hans vækkeur, så hans almindelige rutine var blevet ødelagt, det måtte have fået ham til at glemme nøglen. Han bandede igen. Så tænkte han over, hvad han skulle gøre. Han kunne få fat i udlejeren og få hende til at komme med en ekstranøgle, men for at gøre det skulle han bruge en telefon ... hvilket han ikke havde. Han kiggede på den anden dør i opgangen, måske han kunne få lov at låne en derinde fra. Han sukkede svagt og gik over og bankede på døren.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:30 pm

Alex var ude i sit køkken og var lige blevet færdig med en omgang pastaskruer og en hjemmelavet ostesause. Hun var ved at smage det til, da det bankede på døren. ”Hm?” mumlede hun og flyttede gryden over på et andet blus. Hun tjekkede kort i spejlet at ørene sad godt skjult bag håret og åbnede så døren ”Ja?”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:34 pm

Markus blev svagt overraskede over at se en ung pige med lilla hår og mærkelige briller, der havde været en med præcis det samme outfit i skobutikken for et par dage siden, det måtte være en ny mode. "Goddag, jeg ville høre om det var muligt at jeg kunne låne en telefon?" spurgte han og sendte hende et høfligt smil, "jeg er kommet til at smække mig ude, og skal have fat i udlejeren" forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:35 pm

"Oh? Jo selvfølgelig" sagde Alex og rykkede sig så han kunne komme ind. Hun så lidt på ham "sig mig.. er du ikke ham fyren nede fra skobutikken?" spurgte hun så. Normalt lagde hun ikke mærke til folk, men denne her fyr havde været for pæn til lige at glemme igen.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:37 pm

Markus så overraskede på hende, så så han lidt nermere på hende, hun havde ikke kun de samme briller og samme hår, nu han kiggede efter havde hun også samme ansigt, kropsbygning og stemme, "øh, jo" sagde han, "det er det, og mange tak" Han gik ind i hendes lejlighed, "kan du bruge skoene?".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:38 pm

"Ja, det sidder som de skal" sagde hun og grinede lidt. "Sikke et tilfælde, du bor her i bygningen?" spurgte hun og tog sine briller af. Hun sagde dem på bordet og viste ham over til telefonen "værsego"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:40 pm

Han fulgte efter hende over til telefonen, "ja, faktisk lige ved siden af" fortalte han. "mane tak" sagde han og ringede udlejeren op, efter at have forklaret situationen og fået at vide, hvornår hun kunne vre der lagde han på.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:41 pm

"Ej hvor sjovt" sagde Alex og smilede lidt. Hun ventede til han var færdig med at tale i telefon "så hvad sagde hun?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:10 am

"hun kan først være her om en time, mindst" sagde han og sukkede svagt, "så det ser ud til jeg må vente lidt"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:17 am

"Ah.. det er jeg ked af at høre" sagde Alex "du må gerne blive her og vente imens.. jeg var ved at lave nogle pasta med ost.. vil du have lidt med? Jeg kan også smøre en sandwich istedet?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:18 am

Mar kus så lidt overraskede på hende, han var ikke vant til at have så meget kontakt med sine naboer, "øh ... jo tak" sagde han så, efter at have tænkt det igennem, det kunne hurtigt blive kedeligt at vente ude på gangen alene, "pasta lyder godt".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:20 am

Alex smilede til ham og gik ud og hentede to tallerkener fyldt med pasta og ostesause. "Jeg håber du kan lide saucen. Jeg synes personligt den smager fantastisk, men min mor kritisere ofte mine madlavningsevner" sagde hun og rakte ham den ene.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:22 am

Markus så på pastaen, "det ser godt ud" sagde han, "jeg er ikke kræsen". Han vidste ikke helt, hvad han ellers skulle sige, så han sagde ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:23 am

Alex satte sig overfor ham i en lænestol og begyndte at spise. "Du siger til hvis du er tørstig"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:25 am

Markus nikkede og begyndte at spise, det smagte ikke helt dårligt. "det skal jeg gøre, og tak for maden" sagde han høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:27 am

"Der er alligevel nok til to" svarede hun og smilede til ham. Hun spiste videre.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:29 am

Markus nikkede og spiste videre af sin pasta.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:39 am

Alex blev færdig med at spise. Pludselig kom et kraftigt vinpust og fik mange af tingene til at blafre.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:46 am

Markus blev overraskede over vinden og forsøgte at redde nogle af pigens ting fra at blæse på gulvet. Vindpustet og hans bevægelser fik hestehalen til at gå løs, så spidserne af hans øre blev synlige.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:47 am

Alex så overrasket på hans ører og en brik satte sig på plads. "Du er jo elver" brast det ud af hende. Hun havde aldrig set andet elverfolk end hende selv og sin mor. Det forklarede så mange ting, massere af spørgsmål hun ikke engang havde opdaget hun havde.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:49 am

Markus stivnede, og det gik op for ham, at vinden måtte have ødelagt hans hår, han bandede lavt på sortelvisk, ren refleks, og satte det hurtigt op igen. Det var selvfølgelig for sent nu, "hm ... joh" han tøvede og kiggede undersøgende på hende, "hvorfor siger du det?".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:50 am

Alex rynkede brynene, for sproget han havde talt var ikke elvisk.. i hvert fald ikke nogle ord hun kendte. "Jeg.." hun overvejede hans spørgsmål "jeg siger det, fordi jeg gerne vil have det bekæftiget"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:52 am

Han rynkede svagt brynene, ".... det nytter vel ikke noget at benægte" sagde han med et suk, "ja ...".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:52 am

Alex smilede "jeg har aldrig set en mandlig elver før" sagde hun "ikke i virkeligheden"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 7:55 am

Markus følte sig lidt ilde til mode, han brød sig ikke om det, når folk troede han var en elver, selvom det var bedre end at de kendte sandheden, "ok .. øhm ..." han tøvede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





låst ude - Alex Empty
IndlægEmne: Sv: låst ude - Alex   låst ude - Alex Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
låst ude - Alex
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» en skobutik - Alex
» En interessant uge - Alex
» uventet besøg - Alex

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: