Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Silence is a sin

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 3:00 am

A topic between Oz and Jayden - private


Vejr: Det er stadig lidt varmt uden for, men ellers stjerneklart og fuldmåne.
Årstid: Sommer
Sted: Black Bird
omgivelser: Sådan som en nat klub nu ser ud.
Tid: Omkring halv elleve om aftenen. 
__________________________________________________


"Nejnejnej.. ikke ham.." sagde han stille og grinede højt, da den lyshåret pige bare nikkede og sendte en kort-lyst håret fyr et fræk blik og slikkede sig om læberne, imens hun hev lidt ned i sin trøje så hendes kavalergang blev endnu mere synlig. Ozzie rystede på hovedet af hende og rødmede lidt af hendes.. frækhed! At hun dog kunne finde på det, bare at være så.. ligeglad.. og sådan en.. slut.. nå ja men hun havde jo altid været løs på tråden. Han kiggede lidt rundt i deres hyggelige lille forsamling, der var Ozzie og så 3 andre piger og en fyr der var lidt ældre end dem, som var en af pigernes kæreste.. det var nogen fra hans skole, de havde aftalt de skulle tage i byen og fejre sommerferien, men så var den der nogen der havde syntes det var sjovt at tage på strip klub, og her var de så.. dem som ikke ville med.. pigerne og Ozzie.. og kæresten selvfølgelig, alle de andre drenge var taget med. Desuden var Ozzie allerede stemplet som bøssen i klassen, så han blev nærmeste betragtet som en af pigerne.. men det var også lige meget, de var meget nemmere at snakke med, og hyggeeliger selskab. 
"Hvad med dig Oz.. skal du ikke score? Ham der ser ret lækker ud, hva??" drillede den lyshåret pige ham, Ann, hed hun.. ihh. "Nejnej.. nej du ved jeg har jo en.." mumlede han og hun afbrød ham og færdigjorde hans sætning "En kæreste.. jaja.. men derfor kan man jo godt hygge sig alligevel Oz" sagde hun og skubbede lidt til ham. "Nu skal jeg i hvert fald ud af danse, skal du med eller hvad?" spurgte hun ham. Men han rystede bare på hovedet, "Nej jeg tror jeg skal op og have mig en ny drink.. men gå du bare ud og mor' dig.. jeg er sikker på at ham.. den fyr derover ville bliver henrykt over at få lov at danse lidt med dig" sagde han drillende og skyndte sig op i baren for at bestille en martini. 
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 6:46 am

Jayden trådte ind på natklubben.. Black Bird, omgivet af modeller af alle slags. Han nød at gøre sin entre.. Hvorfor skulle han dog ikke? Han lænede sig ned og hviskede diskret noget i øret på en høj, tynd blondine som straks satte kursen mod baren. De andre var allerede ved at sætte sig, nogen for dem selv, men også i flere store grupper. Han gik og småsang for sig selv, mens han gik med hen til et af de borde hvor der var en mindre gruppe forsamlet. "Well, I'm not paralyzed but I seem to be struck by.." hans blik søgte henover den øvrige menneskemængde.. folk der dansede, folk der drak.. folk der allerede var godt på vej til en udpumpning og så... "you.." mumlede han for sig selv og smilede skævt. Han genkendte ham, han kunne dufte ham.. hvor som helst, og når som helst. Han havde ikke glemt deres sidste lille møde, han vidste at han boede der i byen, og han havde da også regnet med at støde ind i ham... men her? Havde han ikke en kæreste? Men derfor kunne man selvfølgelig godt gå i byen. Jayden standsede op... Blondinen kom tilbage og stak ham et glas med et eller andet i, han havde sendt hende afsted efter en drink, og så kunne han jo ikke brokke sig over det måske ikke var det han ville have alligevel.. Han klappede hende i måsen og sendte hende over til et af bordene. Hun sendte ham et lidt anklagende blik, men han blinkede bare til hende og rettede så sin opmærksomhed tilbage til bordet.. til Ozzie. Der sad en blond pige ved siden af ham, som han fik øjenkontakt med et øjeblik.. så virkede det som om hun hviskede noget til Ozzie, men han så ikke op, og sådan blev det ved et par minutter mere. Han ville dog vente lidt... afvente og se.. Han skulle bare have ham til at se op. Han skævede kort til DJ'en... og smilede skævt, inden han gik derover og lænede sig op til ham for at requeste en sang til en helt speciel person... hah..
DJ'en vendte sig mod publikum, han anede jo ikke hvem han talte til. "Den næste går ud til Ozzie, fra en...hemmelig beundrer.." DJ'en grinede lidt.. og satte sangen på.

https://www.youtube.com/watch?v=gwcdsIUfMag
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 7:17 am

Ozzie sad lidt i baren og ventede på sin drink, da Ann kom tilbage fra dansegulvet og satte sig ved siden af ham, "De er alle sammen så kedelige.." mumlede hun stille og gav et højlydt suk fra sig, som om hun gerne ville have han skulle have undt af hende.. men det havde han altså ikke, hun kunne bare lade være med at te sig sådan, så kunne det være der faktisk var nogen der gad at prøve at score hende.. hm. "Kan du ikke danse med mig Ozzie.." sagde han stille og smilede stort til ham, "Kom nu! Så giver jeg en drink bag efter?" tiggede hun. Men Ozzie rystede bare på hovedet "Du ved godt jeg ikke kan danse, og desuden kan jeg udmærket købe mine egen drinks!" sagde han roligt og lænede sig lidt væk fra hende og fik så endelig sin drink serveret. "Ihh Ozzie du er så kedelig" brokkede hun sig, men Ozzie lukkede bare ørene for alt hendes brok og sluder og snak om mænd og fyre hun skulle have med hjem til en fræk nat.. det var belastende at høre på, hun snakkede jo hele tiden argh! 
"Ozzie! Åh gud.. wow.. se lige ham der!" sagde hun højt og vinede, "Ja han er meget flot tag du ham" sagde han roligt uden at kigge, han var jo ligesom lidt træt af det.. sådan sagde hun jo om alle der bare var en lille smule pæne.. og også nogen af de grimme, og gamle. "Nej Ozzie jeg mener det, han er vildt.. lækker.. kig lige.. aj aj.. nu kigger han her over argh!" blev hun ved, og Ozzie sukkede og smilede, "Jamen så gå da over til ham, måske vil han gerne danse?" sagde han roligt og tog en tår af sin drink, og smilede forsigtigt til hende. "Kig nu bare!" beordrede hun. Ozzie vendte hovedet meget lidt og kiggede mod døren, men alt han fik øje på var en masse høje piger med pæne stramme ansigter og små kjoler.. de lignede modeller eller sådan noget.. hm? "Nå??? Er han ikke bare lækker?" hvinede hun, Ozzie smilede bare og nikkede, jov det var han sikkert. "Aj aj.. han snakker med DJ'en nu.. han er sikkert sådan en type der kender alle, og har herre mange penge..!" sagde hun, Ozzie grinede bare og rystede på hovedet af hende.. men så blev der meget stille og.. han stivnede midt i sine bevægelser.. ligesom Ann gjorde.. da de begge to.. hørte hvad der blev sagt over højtalerne.. what?! Ozzie gemte sit ansigt i hænderne, der var sikkert allerede på vej til ildrødt.. åh nej.. åh nej.. hvad fanden lavede Sean her? Helt ærligt. "Ozzie.." hviskede hun stille og skubbede lidt til ham for at få ham til at reagere.. "Er det din kæreste?" mumlede hun som om det ikke hang sammen på nogen måder.. at Ozzie skulle have så lækker en kæreste.. tsk. Ozzie's selvtillid faldt lige et par gange der.. tak.. mange tak. Han rettede sig til sidst lidt op efter at have hørt lidt af teksten, og vendte sig om og kiggede derover.. men det var bare overhovedet ikke Sean.. det der.. "Nej.. nej det er ikke.. min kæreste.. eh.." mumlede han og rødmede igen og så hurtigt væk fra Jayden.. der bare stod der.. og så.. lækker ud.. og troede han ejede alt og alle.. ih den.. den! Han skulle have nogen bank skulle han. "Jeg kender ham faktisk overhovedet ikke.. det må vel være en anden Ozzie?" mumlede han bare, og drak lidt af sin drink.. det havde han brug for nu.. for sangen fik ligesom.. rødmen til at vare ved.. og så fik han da også lige gåsehud over det hele.. og hans hjerte begyndte og banke.. han havde jo bestemt sig for ikke at.. noget.. med Jayden.. igen.. nu skulle det altså stoppe, og han skulle ikke tro han ejede Ozzie, og han bare var sådan en han kunne have sex med når han lige have lyst.. Ozzie var ikke en ting.. nå. Han sukkede dybt. "han kigger stadig på dig.. du lyver herre meget, du kender ham! Nu går jeg over til ham!" sagde hun bestemt og rejste sig. "NEJ NEJ nej lad være lad være vil du ikke nok!" råbte han op og tog fat om hendes arm og prøvede at standse hende.. åh gud hvor var det pinligt.. åh gud nej, han kunne jo lige så godt bare grave sig ned i et hul.. og blive der.. argh. "Haha Ozzie hold nu op, det er jo sjovt!" grinede hun bare og tog sin arm til sig og gik over til Jayden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 7:40 am

Jayden blev stående, han ventede... på det rigtige øjeblik. Som en tiger der sneg sig ind på sit bytte! Haha. Han nikkede til DJ'en, og sendte ham et smil og luskede en pengeseddel af ukendt værdi ind bag mixerpulten som tak. Han tog en tår af den drink som den blonde pige havde skaffet ham.. Natasja hed hun vidst nok, russer.. ikke en dag over 15. Det gjorde nu ikke ham noget, når de var mennesker kunne de næsten ikke blive unge nok. Aj, der var en grænse, den gik nok ved 15, de skulle helst også vide hvad sex var! Han gad ikke... jomfruer... eller jo, men han gad dem kun den ene gang, og så var det slut. Ozzie derimod.. var en helt anden boldgade. Den lille, fyrige elver.. som rørte ved noget i Jayden som han ikke vedkendte sig. Et eller andet sted var Jayden sådan set bare, kold, beregnende og havde træk som kunne pege mod psykopati. Men han var så velpoleret, velmoduleret.. så det var der ikke nogen der lagde mærke til. Det var blevet nemmere at være dæmon i samtiden. Jayden elskede det. Men Ozzie derimod.. han var lidt.. løsningen på hans ellers iskolde facade, han kunne tø helt op, sammen med det lille væsen! Det var bare ærgerligt de ikke så mere til hinanden. Han blev stående, selv da Ozzie fik øje på ham. Der smilede han så til gengæld.. bare en lille smule, så han kunne se at han havde set ham.. Der foregik en heftig diskussion kunne han se, mellem den blonde pige og Ozzie. Ozzie så temmelig bønfaldende ud,specielt da pigen pludselig rejste sig med kurs mod Jayden. Han hævede et øjenbryn? Interessant. Han smilede venligt, men venligt var måske ikke ordet der kendetegnede det indbydende smil. "Jamen hejsa..." sagde han da hun nåede hele vejen hen til ham og sendte Ozzie et drillende smil henover hendes skulder inden han så hende i øjnene "Hvem har jeg fornøjelsen af at træffe?" spurgte han så, og rakte hånden frem mod hende som i at hun skulle tage den så de kunne trykke hinanden i hænderne, men da hun gjorde det, så tog han den istedet op til sig og kyssede hendes håndryg. Der var ikke noget at sige til modellerne var ellevilde med ham.. han var en charmør af anden verden, og han vidste det udemærket godt selv.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 10:01 am

Ozzie så efter Ann da hun gik målrettet over for at ødelægge hans liv.. for fanden da også, han vidste hverken om han skulle rejse sig eller om han skulle blive siddende, endelig sendte han lidt døren et bar blikke.. han kunne godt stikke af.. han var bare bange for at Jayden ville ligge mærke til det og måske endda følge efter, og det havde han heller ikke lyst til.. han kunne selvfølgelig også ringe til Sean og bede ham hente sig.. så var det problem da løst.. men det var også pinligt.. at han ikke kunne klare sig selv, Jayden ville hverken slå ham ihjel eller voldtage ham eller noget.. han ville bare.. være Jayden.. og tro han ejede hele verden, inklusiv Ozzie.. Nå ja han blev vel nok nød til at blive.. og fortælle ham at det gjorde han altså ikke. Han så lidt efter hende men så så væk for ikke at stirre, og hældte så resten af sin drink i sig inden han bad om en ny, stærkere drink.. for satan. 
"Hejsa!" sagde hun og sendte Jayden et frækt smil, Ann var ikke typen der.. gemte sig eller var genert.. hun sagde tingene lige ud og så var hun utrolig højrystet.. og meget let påklædt, i hæle han ikke var sikker på hun kunne gå i.. ordenligt. "Ann.." sagde hun roligt og lod ham lave hans magic trick.. der.. hun rødmede en lille smule men grinede så bare lidt, "Hvem er du?" sagde hun så bare og trak sin hånd til sig og så ned.. "Og hvorfra kender du Oz?" mumlede hun.. overrasket over at nogen så pæn.. og sikkert rig.. og meget kendt, overhovedet kendte en som Oz? Hvorfor gad han hænge ud med sådan en nørd? Hm. "Mhmm jeg kom egentlig bare her over for og høre om du ville danse.. drengene herinde er simpelthen så kedelig.. men du ligner en rigtig mand.. så?" sagde han og sendte ham et frækt blik, inden hun trak ham med ud på dansegulvet.. ligeglad med hvad han nu havde lyst til. Hun tog hans drink fra ham og gik hen til Oz. "Holder du ikke lige den.. " sagde hun bare og stilte den ved Oz, og gik tilbage til Jayden som hun stadig smilede frækt til og trak lidt ned i sin kjole så hendes bryster så større ud. 
Ozzie betragtede dem.. og himlede så med øjnene.. okay det gjorde hun kun for at irritere ham det der! Hold kæft hvor var det bare.. hvor var det.. argh! Han så på Ann da hun kom svingende på sine højehæle hen med Jaydens drink og satte den, som om Ozzie bare var luft for hende og så gik hun ellers tilbage og viste ham hvor god hun var til at lege stripper.. og danse op og ned af ham.. føj for fanden. Ozzie rejste sig og løb mod toilettet.. han havde kvalme.. og.. det var nok al den alkohol.. og den pige.. og Jayden.. det gav ham kvalme! Han låste sig inde på toilettet og faldte ned ved siden af brættet med tåre i øjnene.. satans også! Nu ville han hjem! Hvor var den forbaned telefon henne! Fuck! Den var i jakken.. som var i gadaroben.. fuck. Han smækkede brættet i, han kunne ikke kaste op jo.. men han blev siddende.. om så han skulle side til de lukkede, han gik ikke derud igen, aldrig!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 10:28 am

Jayden så kort over på Ozzie. Det var jo tydeligt han gerne ville snakke med ham, men den lille pige var ikke noget problem, han havde nogen udemærkede mandlige modeller hun sikkert ville finde vældig interessant. Men han kunne godt trække det i langdrag han havde ikke travlt. Han smilede da Ann præsenterede sig og betragtede hendes rødmen "Ann.." gentog han og smagte på navnet "smukt" tilføjede han så, med et drillende glimt i øjet. Han skævede hen mod Ozzie som han blinkede til inden han så på hende igen "Ozzie.. og jeg, går vidst temmelig langt tilbage.." måtte han indrømme "vi er vidst det man kalder gamle venner.." sagde han og smilede uskyldigt. "Ah, undskyld, min fejl.." grinede han og trak på skuldrende "jeg er da også så uhøflig, mit navn er Maxx Strauss.. eller det kalder de mig.." sagde han, han lod det blive ved det, det var kun få der kaldte ham Jayden. "De ser røv kedelige ud.." medgav han og så ud over menneskemængden.. kedelige, alle sammen.. undtagen en. "Tja, en gentleman siger aldrig nej til en dans med en smuk pige" sagde han og smilede skævt til hende og lod sig tage med ud på dansegulvet efter hun havde afleveret hans drink til Ozzie. Jayden bemærkede Ozzies forsvinden et par minutter efter han var gået ud på badeværelset. Hans blik søgte kort hen af dansegulvet, oppe ved baren.. men noget sagde ham at selvom han ikke var i lokalet så var han lige i nærheden. Han betragtede kort Ann, der havde vendt sig om foran ham, og nu gned sin krop sensuelt mod hans.. hendes røv var begyndt at blive lidt påtrængende faktisk. Han havde ikke brug for det lige nu. Han lagde sine hænder på hendes hofter og trykkede hende ind mod sig og bøjede sig lidt frem så han kunne hviske hende i øret "Skat... Ann.. Baby.." hviskede han sensuelt, og hans øjne lyste en smule i mørket.. det med at have sådan en fin evne, var meget god i sådanne tilfælde. "Ham derovre.. er et skår.." hviskede han og plantede lystfølelser i hende som ikke var beregnet på ham selv, men på en af de mandlige modeller. Og jeg har hørt... that he does magic tricks in bed.." han smilede skævt. "Jeg går lige en tur på toilettet.. så kan i jo lige sludre lidt imens.. ikke?" mere behøvede hun vidst ikke, hun var godt liret op på både alkohol og dans, og nu de lystfølelser Jayden havde givet hende. Åh jo, hun skulle nok klare sig uden. Han klappede hende blidt i røven inden han forsvandt ud på toilettet. Han stod inden for døren.. der lugtede af pis. Hm. Han snuste dog alligevel dybt ind, og begyndte at gå hen af gangen. Han standsede til sidst ved en låst bås, og lænede sin skulder mod den "Sød veninde.. men lidt påtrængende må jeg nok erkende.." mumlede han og studerede kort sine negle. "Er du okay?" spurgte han i et blødere tonefald. "Jeg ville gerne snakke med dig, men du forsvandt så hurtigt.." mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 10:42 am

Ozzie gemte sit ansigt i sine arme og græd lidt lydløst.. han havde det ikke så godt mere, han ville ønske Sean var der.. selv om han ikke ville have at Sean så ham sådan her, det var pinligt.. Sean var jo også selv ude.. eller sådan noget, han skulle noget.. så det havde passet perfekt at Ozzie tog afsted i aften, så skulle den anden ikke side alene der hjemme og være bekymret eller noget, selv om han ville ønske han havde haft sin telefon på sig så han kunne have ringet til Sean.. han savnede ham faktisk.. eeek.. måske var han ved at blive lidt afhængig men han kunne jo bare så godt lide ham. Han snøftede lidt og tørrede sine øjnene i sin trøje og sukkede dybt, måske ville det hjælpe at få lidt vand? Han skulle til at rejse sig da han hørte døren til toilettet gå op og i igen.. øv.. kunne de ikke tisse et andet sted, han ville jo gerne være alene nok.. ih! Han satte sig igen ville vente på den anden var gået. Men den anden gik nok ikke lige med det samme.. forhelved. Han lyttede og sukkede så bare, "Skrid" mumlede han bare, han var sur.. selvfølgelig var han sur.. sur og jaloux.. eller sådan noget, han var rigtig gal.. hvis der ikke havde været en dør mellem dem lige nu så havde Jayden helt sikkert fået et slag.. lige i ansigtet! I hans perfekt irreterende ansigt! Ih! "Jeg gider ikke snakke med dig.. gå din vej, lad mig være!" sagde han bare højt og sukkede dybt og blev siddende.. dumme Jayden, hvorfor skulle han altid være så.. ja.. og selv om han var pisse irreternede, og dum.. så var han jo også pisse fræk.. og forførende lækker.. det var svært at få det hele til at hænge sammen.. han ville bare gerne.. slå ham.. og kysse ham.. og så slå ham lidt igen.. dumme flotte lorte dæmon. nå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 11:09 am

Jayden blev stående mens han lyttede.. han kunne høre ham, men han kunne ikke helt bestemme sig for hvad det var han hørte før det gik op for ham at han græd. Jayden fik faktisk lidt dårlig samvittighed, eftersom det jo var Ozzie.. "Jeg ved godt du er pissed, men jeg kommer jo netop for at tale med dig om det.." sagde han så, og trådte et skridt væk fra båsen.. han kunne jo udemærket høre ham. "Ozzie.." begyndte han så, da han bad ham gå og lade ham være. Jayden bed tænderne sammen. Nu skulle han altså... iih. Han blev stående lidt, og tyggede på sin underlæbe, mens han tænkte. "Jeg bliver her til du taler med mig..." sagde han så bare "vil du have noget vand forresten?" spurgte han, og vendte om på hælene og gik hen og satte sig på vasken. Egentlig kunne han jo bare bryde døren ned, men chancen for at Ozzie kom til skade var ret stor.. Og også skaden vil at lade Ozzie komme ud og gøre skade på Jayden... den chance var også ret stor, han ville hellere vente til han kom ud.
Der var stille et godt stykke tid... mens han sad der, så han sukkede højt og lænede sig lidt tilbage... undgik behændigt vandhanen. "Hør.. jeg ved at jeg begik en fejl sidste gang" begyndte han så, i et blødere tonefald. "Men sandheden er den at jeg ikke ved hvordan.. jeg skal opføre mig sammen med dig, du er.. anderledes..." forklarede han, og trak på skuldrende "ikke på den dårlige måde, du er bare ikke ligesom.. alle de andre, hvis du forstår hvad jeg mener?" sagde han og tændte en smøg. Det var jo ulovligt, men Jayden gjorde som han ville. "Hør Oz.." sagde han blidt, og pustede ud.. "Jeg ville ikke såre dig.. men jeg er klar over at jeg har gjort det" sagde han så, og askede på toiletfliserne. "Jeg vil ikke såre dig mere" forklarede han så, og rejste sig fra vasken.. "Jeg vil bare gerne gøre det godt igen" sagde han og så lidt på den lukkede toiletdør.. var det så frygteligt at prøve at være et godt menneske?..Eller.. dæmon. "jeg kan jo godt lide dig Ozzie, heck, du er den eneste jeg kan lide!" sagde han så. Det var hårde ord for ham at sige... men han skulle sige dem... Han ville ikke være uvenner med Ozzie, selvom temperamentet var frækt. Så ville han alligevel miste ham fuldkommen hvis han blev ved på den selviske måde, så nu tilbød han ham at gøre noget på hans præmisser.. for tilgivelsen.. og måske endda venskabet, eller hvad man nu snakkede om.. ikke?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 11:25 am

Ozzie tørrede sine øjne og snøftede kort, han prøvede at gøre det lidt lydløst, Jayden behøvede ikke at vide han sad der og tuede.. det var herre pinligt, og desuden skulle han jo ikke tro det var pga. ham vel! Det var jo absurd.. de kendte jo ikke hinanden.. eller lidt.. men Ozzie troede engang at han kendte Jayden.. engang hvor Jayden havde været sød.. og rar.. og alt sådan noget, men det havde også bare været en eller anden klam forførelses teknik.. sikkert, han havde altid været sådan der.. som han var nu.. og det gav ham kvalme.. han ville ikke have mere af det.. nej. "Jeg gider ikke tale med dig" sagde han bare surt og åbnede brættet til toilettet og smækkede det i igen, bare en lille advarsel.. gad han ikke bare gå.. de havde ingen ting at snakke om mere, det eneste de havde det var god sex.. og det gad Ozzie ikke mere, han havde andre midler til god sex. "Nej du skal ikke.. gåååååå" sagde han igen lidt mere surt, og rystede på hovedet, nej han gad ikke have noget vand og da slet ikke fra Jayden.. tsk så ville han heller side og udtørre. Han sad lidt i stilheden, og troede et kort sekund at Jayden var gået, men døren havde ikke smækket.. og hans stemme fortalte ham med det samme at han stadig var der.. forstod han dog ikke noget? Nææh.. Jayden var nok ikke vant til særlig meget modgang, og han var sikkert også ligeglad med når flok sagde nej til ham. "Det er lige meget Jayden, vi var begge to lige gode om det.. du gjorde ikke noget forkert.. okay.. så god samtale, ha det godt, hejhej" sagde han bare og sukkede, håbede hans ord ville få jayden til at gå.. men han var skide stædig, lige så stædig som Ozzie var. han kiggede lidt op og sukkede da Jayden bare fortsatte som om intet havde rørt ham.. men.. Jaydens ord.. de røre dog Ozzie.. og han kunne ikke finde ud af om han skulle tro på det han sagde.. eller om det bare var endnu en undskyldning for at få ham med i seng. Han kom langsomt på benene og tørrede øjnene og stod lidt og pillede ved låsen ind til den gik op.. der var stille nu.. og Ozzie var rød i hele ansigtet.. sådan noget kunne han ikke bare sige! Og slet ikke når der var gået så lang tid.. og nu havde Ozzie Sean.. og han kunne ikke bare.. men han kunne heller ikke bare lade Jayden side der.. helt alene.. når han sad og fortalte om sine følelser.. som Ozzie ikke troede han havde.. overhovedet. Han åbnede til sidst døren og stod lidt og kiggede på ham, og rystede på hovedet af ham.. han vidste ikke hvad han skulle sige til det.. det var underligt.. de var jo bare.. det var jo bare.. 
Så han gik over til håndvasken.. den Jayden ikke sad på, og bukkede sig ind og drak noget af vandet. "Det var altså bare fordi jeg fik det dårligt.. jeg gik herud.. det var.. ikke pga af dig.." mumlede han bare og tørrede sine læber i sit ærme. Han kiggede lidt på ham men brød sig ikke om at holde øjenkontakt med ham. Han gik så langsomt over til ham, "du er pisse dum er du.." mumlede han stille og lagde sine arme om Jaydens hals og puttede sig ind til ham i et lidt.. mere end venskabeligt kram.. han lænede sig lidt op og kyssede ham på kinden inden han gemte sit røde ansigt.. der passede til de røde øjne.. ved hans hals.. ihh altså.. han ville altså ikke.. vælge.. det gik jo ikke!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 11:55 am

Jayden sukkede.. det havde han ligesom forstået. Men han gik jo ikke før Ozzie kom i snak, det var det han ikke forstod. "Du skal ikke sidde derinde alene, der er ikke nogen der har godt af at være alene" sagde han, og lagde armene over kors. Det han mente var at han ikke skulle sidde og græde alene. det kom der ikke noget god ud af. Han kom til at grine lidt da han smækkede med toiletbrættet "ja det skal nok skræmme mig væk.." mumlede han sarkastisk. Han sukkede bare utålmodigt ved Ozzies ord, han kunne være nok så sur og fornærmet, men Jayden forlod ikke stedet før han havde set ham. Før de havde set hinanden ordentligt i øjnene og havde talt sammen!
Han blev stædigt siddene, trippede lidt med den ene fod... ventede... Faktisk var han vildt utålmodig, og havde allermest lyst til at flå døren op og beordre ham at han skulle komme ud af det skide toilet! Men han blev pænt siddende.... Han spidsede dog ører da han hørte lyden af sko derindefra og stirrede på toiletbåsen. Da døren gik op fik han et mere mildt udtryk i ansigtet, han havde nok ikke set helt så rar ud mens Ozzie sad derinde. Han sagde ikke noget, lod ham istedet komme ud og hen for at drikke. Han rystede på hovedet "det er iorden.." sagde han så bare. Det var bedre end at diskutere småting.. de havde vigtigere ting.. ligesom at ordne, men nu havde Ozzie taget skridtet udenfor toiletbåsen... det var et held. Han smilede skævt ved hans ord og trak på skuldrende og gled ned fra vasken "jeg ved det godt.." mumlede han så blidt, og lagde armene om ham da han trykkede sig ind til ham i et venskabeligt kram. "Jeg ved det skam godt.." hviskede han så igen.. han havde i hvertfald været dum ved mange, men meget dum ved Ozzie.. to gange. Han nød kysset på kinden, og tænkte lidt over det. Han slap ham langsomt og lagde sine hænder på hans skuldre, så han kunne se ordentligt på ham. Han betragtede de grønne øjne og det sorte hår "søde Ozzie.." mumlede han og strøg ham kærligt over kinden.. "Kan vi ikke..." han så sig lidt om og rynkede på næsen "gå et andet sted hen..." og holdt så sine hænder i vejret som hvis Ozzie ville have skudt ham. "Ikke noget hanky panky, det lover jeg!" sagde han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 12:15 pm

Ozzie puttede sig ind til Jayden, det var rart lige der.. hvor han kunne gemme sig, han brød sig ikke om at se ham i øjnene, han syntes han var.. pinlig.. og åndsvag, og det her var pinligt! Han havde slet ikke fortstillet sig det skulle være sådan her jo, han skulle jo have givet ham en lussing og den kolde skulder.. og ikke med tåre ud over det hele på et klamt toilet.. det var jo slet ikke sådan det skulle være ih. Han sukkede stille og nikkede bare, ja godt så.. godt han vidste han var dum, så kunne ham måske lære ikke at være så dum en anden gang.. mod sådan nogen som Ozzie, for de kunne altså ikke lide det, nej. Han sukkede lidt da Jayden slap ham og gik et skridt tilbage og prøvede at undgå hans blik men det var svært og han kiggede ham forsigtigt i øjnene, og rystede så på hovedet da han sagde han var sød.. nej! Nu må det holde op med det der forførelses halløj han var så god til, det gik altså bare ikke.. eller.. neeeeej! "Sådan noget må du ikke sige" mumlede han bare og kiggede lidt på ham da han strøg ham over kinden ih.. han så ned og overvejede det.. det var helt sikkert en dårlig ide.. helt sikkert.. han kiggede op da han lovede at de ikke skulle.. men det kunne han jo sagtens sige lige nu jo.. og så lokke Ozzie til det sener.. for Ozzie kunne ikke så godt sige nej.. eller jov det kunne han.. bare ikke til Jayden.. han betød jo noget for ham.. ud over sexen var god.. så havde Jayden jo også været hans første gang.. og det havde sat.. nogen dybe ar i Ozzie.. for han havde været så speciel dengang.. alt havde været så perfekt.. og nu.. nej. "Mhmm jov okay så.." mumlede han og sukkede lidt og strøg sit hår væk fra ansigtet og kiggede på sig selv i spejlet, øv.. han så dum ud. "Hvor skal vi hen?" sagde han roligt, for de kunne ikke tage hjem til Ozzie.. hvis nu Sean kom hjem.. det gik ikke. Og det var svært at snakke inde i den larm der.. ved siden af.. og han var ikke helt sikker på om han turde tage med Jayden hjem, han kunne i hvert fald ikke blive der hele natten.. eller jov det kunne han nok godt, han kunne jo bare skrive til Sean han sov hos Ann.. men han kunne ikke lide tanken om at lyve.. for Sean.. nej.. nej han vidste ikke helt.. det var ikke nogen særlig god ide det her. "Men jeg skal lige sige til de andre at jeg går.. og hvor jeg går hen.." sagde han så roligt.. så vidste de hvor han var hvis det gik galt.. eller noget.. i den retning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 12:51 pm

Jayden betragtede ham indgående.. han ville jo gerne.. fornemme alle hans stemninger og følelser.. men han påvirkede ham ikke, nejnej! Han kunne godt.. ja det kunne han. Men han gjorde det ikke! Han smilede kort.. lidt undskyldende "nej, undskyld" sagde han så. Han var nok nød til at være umådelig forsigtig med alt han gjorde.. og det var han ellers ikke helt vildt god til.. iih. Han så hurtigt på ham da han spurgte hvor de skulle hen og hans hjerne kværnede.. det var for sent at drikke kaffe, desuden.. havde Jayden ligesom fået nok af at være ude. "Der er plads hos mig, også til du kan overnatte... i din egen seng" tilføjede han hurtigt, alt med sex.. skulle nok stryges lige nu, alting skulle være pænt og ordentligt og venskabeligt. Ja. Sådan skulle det gå for sig. Jaydens personlighed var dog ikke helt vild med at glide i baggrunden for noget meget mere... under-tøflen-agtigt... Han ville aldrig have gjort det samme for nogen anden! Bøje sig for krav den anden ikke engang havde stilt, men som var usagte.. iih. Han nikkede "det er nok en god ide, du ved.." sagde han og lavede en bevægelse med håndledet "så ved de hvor du er og den slags.." hvorfor var det en god ide? Var de hans barnepige eller hvad? Jayden forsøgte at kvæle de trælse tanker og forsøgte at fokusere på Ozzie... det var ham det handlede om nu. "Hvad vil du helst? Det er op til dig hundrede procent, det eneste jeg vil er at tale lidt.. ikke andet" forsikrede han ham om. For mindst tredje gang, uf! Han hadede at gentage sig elv, og alligevel gjorde han det, argh! Han måtte have frisk luft.. og en cigaret mere... så skulle han nok komme på ret køl igen.. ja. Modellerne han havde taget med til klubben, blæste han på. De kunne sagtens klare sig selv, de behøvede ham vel ikke uden for kameraets vinkel.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 1:04 pm

Ozzie smilede forsigtigt til ham og betragtede lidt hans ansigt, det var svært at læse, men hans øjne var nemme.. han kunne godt se hvad der gemte sig bag dem, og han kunne godt se at Jayden var ærlig.. og prøvede, det var sødt af ham, det satte han virkelig pris på.. det gjorde han. Han kiggede lidt på ham og overvejede det så lidt.. overnatte.. han vidste ikke helt.. jov måske, hvis de skulle snakke til sent så. "Mhmm det kan vi godt, men måske tager jeg hjem på et tidspunkt" sagde han roligt og smilede lidt mere.. oprindeligt til ham, sådan.. det var okay, det skulle nok blive okay nu. "Godt.. så finder jeg lige.. dem.." mumlede han og skyndte sig ud for at fortælle sine venner at han tog hjem nu.. til Jayden, men han kunne ikke finde Ann. Han så sig lidt om og fik øje på Jayden der var ved at tage jakke på, han gik over til ham, "Mhmm det er okay, jeg stoler på dig" sagde han blidt og kiggede lidt på de.. langbenede modeller.. "Er det dine venner?" sagde han roligt og vinkede til dem, og fik øje på Ann midt i det hele som tog sig den frihed at slippe ham hun havde sin tunge nede i halsen på for lige at se på Ozzie, "Jeg smutter nu" sagde han højt så hun kunne høre det.. og alle Jaydens venner med.. hmm hvad nu hvis.. aj.. det kunne han ikke.. men jov.. det syntes han Jayden fortjente, han var ikke den eneste der måtte være dum og ond.. nå. "Med ham?" sagde Ann forvirret og kiggede på Jayden, Ozzie sendte dem alle sammen et frækt smil, "Jep" sagde han bare og vendte sig mod Jayden, og tog fat i hans krave og trak hans ansigt ned til sit, og stillede sig på tær, inden han trykkede sine læber lidenskabeligt mod Jaydens læber.. i et langt.. intenst kys.. han holdt ham fast. Han kunne godt høre hvor stille der blev.. og da han slap ham kunne han fornemme alle blikene.. og de måbende ansigter.. hæh. "Kom skat så går vi" sagde han roligt og gik hen til garderoben og fik sin jakke og gik så uden for, hvor han vendte sig mod Jayden og grinede lidt, "Undskyld.. men altså.. ja.. hævn" mumlede han bare og trak sin jakke på imens han fandt sin telefon frem, og sendte en besked til Sean, hvor han forklarede at han hyggede sig og det måske blev ret sent, i så fald sov hans hos Ann hun boede tæt på byen, så skulle han ikke gå alene hjem.. det ville Sean nok syntes var fair nok. Han lagde sin telefon tilbage i lommen og hev en smøg op af en pakke og vendte sig mod Jayden, "Eh.. gider du tænder mig?" sagde han udfordrende.. aj.. han var ond.. nu prøvede Jayden lige så sødt at være orndelig, og så stod han bare der og drillede ham.. aj han skulle nok være sød nu, "Aj undskyld.. har du noget ild.." mumlede han så.. lidt mere stille.. hov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 1:30 pm

Jayden nikkede så.. lidt roligere, okay, Ozzie var altså forhandlingsvenlig. Faktisk mere end det, han godtog tilbuddet om at sove hos Jayden.. eller.. være der til på et eller andet tidspunkt, det var fint. Han smilede skævt "det er en ret god start" drillede han og fulgte med ham ud. At stole på Jayden.. var som at ligge sin sjæl i djævlens hænder, man vidste ikke hvor den endte. Men Jayden havde jo sværget at han nok skulle være lidt.. ordentlig. I hvertfald. Han stoppede op ved siden af Ozzie og så lidt på de langbenede der stimlede sammen som en lille gruppe fisk på dansegulvet og i hjørnet af det. Han smilede lidt ironisk, og vendte blikket mod Ozzie og derefter mod Ann. Han gjorde et bekræftende nik da hun hentydede til at Ozzie forlod bygningen.. med Jayden. Han så undersøgende på ham da han trak i hans krave og bøjede sig ned til ham. Han undertrykte et smil da han mærkede Ozzies læber mod sine.. hm.. Han gengældte det og lagde en arm om Ozzies talje så længe kysset varede. Så slap han ham og smilede skævt til de langbenede, og blinkede kort til dem "ses på mandag" agde han så, og lod sig trække med udenfor. Da de var nået ud, slog han over i latter "Har du lige brugt mig?!" grinede han, og rystede på hovedet. Så havde han set det med.. det var vidst ikke kun hævn over Jayden, det var vidst også en lillebitte hævn over pigen derínde.. Ann..? Ja, det var det vidst. "Hvor i alverden har du mødt hende der Ann?" spurgte han så. Han stoppede op og så på ham "vidste ikke du røg.." brummede han, og fandt sin lighter frem og tændte hans cigaret og sendte ham et kort blik der kunne have sagt... lidt af hvert, inden han rettede sig op og fandt sin egen smøg og tændte den. Han pustede langsomt røgen ud mens han lagde nakken tilbage og kiggede op på stjernerne. Han løftede armen og pegede mod højre "jeg holder dernede.." sagde han så og begyndte at gå, ventede naturligvis lidt, men han forventede at Ozzie fulgte med.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 1:44 pm

Ozzie smilede lidt og rødmede så.. okay nu kom den? Helt ærligt.. men nå ja, det var vel bedre end hvis det havde været midt i kysset.. det var fint nok nu, her var også mørkt så han håbede bare Jayden ikke lagde så meget mærke til det, den skulle nok snart gå væk, hvis han ikke sagde et eller andet dumt altså, eller sendte de der blikke som han hele tiden gjorde. "Ja.." mumlede han og grinede så lidt, "Håber ikke det kommer til at koste dig alt for meget besvær med at score i fremtiden" sagde han bare lidt drillende.. faktisk havde det være lidt meningen.. men altså.. ja.. Jayden kunne tage det.. havde det været omvendt havde Ozzie helt sikkert stukket Jayden en lussing, sådan noget fandt han sig ikke i. Han smilede lidt "Hun er bare.. misforstået.. hun kan ikke gøre for det.. hun er god nok.. og eh.. fra skolen" sagde han roligt og kiggede på ham og rystede på hovedet, "det gør jeg heller ikke.." sagde han bare roligt og ventede til at Jayden havde fået ild i hans smøg, og tog et dybt sug, krydsede fingre for han ikke ville hoste eller blive niko-skæv, og fulgte så efter Jayden hen til hans bil, der var et sted. Ozzie kunne ikke gøre for det, han var et godt menneske, og han troede på at der var noget godt i alle.. altså lige undtagen vampyer.. sådan da.. selv Sean hans skyts dæmon, var sød.. nogen gange.. og Jayden var også.. god nok.. hvis han anstrengte sig altså.. så han stolede blindt på ham, han håbede på at Jayden var oprigtig, og ikke havde tænkt sig at voldtage ham nede i en klam gyde.. aj det ville han nok ikke.. desuden behøvede han ikke voldtage.. han skulle bare forføre.. men det behøvede han jo heller ikke at vide.. at Ozzie var så let.. et bytte.. han kunne bare ikke gøre for det.. Jayden var jo hans første.. og så var han umenneskelig god i sengen.. tsk.. men det behøvede han jo heller ikke at vide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 11:35 pm

Jayden spadserede roligt ved Ozzies side, mens han kiggede ud i mørket. Han havde en mørk trenchcoat på, han havde ikke taget den af inde på klubben, og han havde heller ikke lukket den.. Indenunder havde han hvid skjorte på, og sorte bukser, stramme nok til ikke at overlade frygteligt meget til fantasien.. hah. Han grinede "Måske.. men jeg kan godt lide udfordringer.." sagde han så bare. Han hjalp Ozzie ind i bilen og satte sig ind og lukkede bildøren bag sig og smed skoddet ud af vinduet inden han pustede ud, som om første etape var overstået. Han nikkede for sig selv "en skoleveninde.. javel" sagde han så og smilede kort. "Piger var ikke lige din kop te.. vel?" brummede han og startede bilen og lod den trille ud fra parkeringspladsen. Han lænede sig lidt tilbage i lædersædet mens han holdt øje med omgivelserne udenfor og vejen.. "Nå.. Ozzie.." mumlede han så, måske mest henvendt til sig selv. "Som sagt har jeg sagt undskyld, og jeg mener det stadig.." sagde han så, og skiftede gear.. mens han trommede lidt på rattet. "Men.. jeg kan ikke lade være med at tænke at det nok stadig har en væsentlig betydning for dig, af den dårlige slags.." mumlede han og tog et sving til højre mod indre by. "Jeg tænker på om der er noget jeg kan gøre.. anything really.." sagde han, et plaster på såret, økonomisk hjælp? Hjælp til at komme ind på en uddannelse efter det han læste nu? Det var ligemeget, det kunne ordnes. Jayden havde masser af folk der skyldte ham.. et eller andet, eller som kendte nogen. Og han kendte da også selv folk.. haha. "Og jeg har aldrig hørt om ham der..." han lavede en bevægelse med hånden som om han ledte efter ordet. "Din.. kæreste..?" sagde han og så kort på ham "Fortæl mig om ham.." bad han venligt, der lå ikke noget i det... eller måske ubevidst en slags.. fjendskab, en måde at se en rival an på. Men hvis Jayden tænkte over det, så viste han det ikke. Han drejede bilen ind på en parkeringsplads foran en skyskraber og stoppede motoren og vendte sig mod Ozzie.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeLør Jul 13, 2013 11:51 pm

Ozzie kiggede lidt på ham og rystede så på hovedet af ham.. ja det kunne han vel godt.. og han kunne bestemt godt lide at lege med.. folk.. og deres følelser.. og gøre som det passede ham, uden at tænke alt for meget.. gad vide om den overhovedet virkede, eller om det bare var luft det han havde mellem ørene.. tsk. "Mhmm.." mumlede han bare og satte sig ind og smed smøgen ud inden døren gik i, og tog sele på. Han vendte sig lidt mod Jayden.. han hadet biler.. det havde han altid gjordt.. han håbede ikke der var særlig langt. "Hvad?" sagde han og kiggede lidt på ham, var det Jaydens ide på small talk? At spørge ind til.. private.. ting.. ih Jayden! "Jeg kan godt lide piger.." sagde han bare stille.. det var bare de færreste af dem der sådan rigtig sagde ham noget.. der havde faktisk kun været en.. og det var fordi hun havde været så.. underlig.. og ligefrem.. og blid.. og sød.. at han ikke havde kunnet lade være.. hun var sød. "Jeg har været sammen med.. piger.." mumlede han bare, selvom det var løgn han havde aldrig haft sex med en pige.. ikke sex.. kun.. sådan.. ja noget. Han kiggede op og lyttede til Jayden snakke og grinede så bare "Ja og du behøver ikke sige undskyld mere nu tak.. nu skal du bare være Jayden" sagde han roligt, den nye Jayden skræmmede ham faktisk lidt, han vidste ikke hvad hans skulle stille op med ham jo! Han kiggede lidt ud i luften, "Nej" sagde han så bare, der var ikke rigtig noget.. Og så var det bare underligt.. i det hele taget.. ja. "Stop.. nej.. jeg har ikke nogen kæreste.. det er noget pladder.. hvem har fortalt dig det?" sagde han bare list surt og kiggede ned.. faktisk var det mest fordi han var bange.. ikke fordi han var sikker på at Jayden overhovedet.. ja.. han var nok ligeglad.. men han kunne lige se Sean og Jayden i en blodig slåskamp.. så var det nok bedst ikke at fortælle nogen af dem om den anden.. de havde begge to et hidsigt temperament. Da bilen stoppede sprang Ozzie ud af den og gik et par skridt væk.. ihh, dumme biler.. med seler.. og lysende knapper.. og lyde.. som truede med at den ville gå i stykker hvornår det skulle være, han kunne ikke lide dett! "Bor du her?" mumlede han, for ligesom at prøve.. at skrue samtalen over på noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:14 am

Jayden tog det stille og roligt.. Han vidste godt Ozzie misbilligede hans måde at leve på, men hey? Sådan var han altså. Og noget måtte Ozzie jo være faldet for... to gange. Han trak djævelsk på smilebåndet, men lod det blive ved det. Han ville ikke skændes med ham. Han sendte ham et drillende blik, han forstod godt det var lidt underligt at han spurgte.. men hey, han ville gerne lære lidt om elveren ved sin side. Det var vel ikke forbudt? "Aha.." sagde han roligt, okay.. så vidste han det. "Var der nogen af modellerne der tiltalte dig? Ja undskyld hvis det går dig for nært, det er bare meget sjovt at høre.. din veninde virkede ret interesseret i dem.." grinede han. Han nævnte ikke noget om at han selv havde en finger med i spillet der.. Han grinede og rystede på hovedet.. han svarede ikke engang på det, men Ozzie kunne jo sige sig selv, at hvis Jayden sløsede lidt med de tøjler han havde givet sig selv, så ville det gå ud over ham. "Jeg skal nok holde op med at undskylde.." sagde han så bare. Han hævede et øjenbryn og så på ham "Ozzie..." mumlede han og lænede sig frem mod ham og så ham i øjnene med et skælmsk glimt i dem "Jeg har været i dit hjem.." sagde han langsomt "tror du jeg er komplet idiot?" drillede han. "Så har du en du dater, eller hvad i unger kalder det nu til dags, hey, det er cool.. det er ikke fordi jeg har tænkt mig at finde ham eller noget" grinede han roligt. Hvorfor skulle han? "Desuden stank der af dæmon, og det var ikke mig.." mumlede han så, og steg ud af bilen og så på ham, og dernæst op på bygningen og nikkede. "Jep.. taglejligheden.. penthouse.." sagde han roligt og låste bilen og gik hen ved siden af ham. Der stod en portner, Jayden hilste venligt på ham og holdt dørene åbne for Ozzie til de nåede elevatoren. Det kriblede lidt i Jayden.. han elskede elevatorer.. de var den bedste form for udfordring, hvor lang tid tog det at forføre nogen i sådan en? Man havde et vidst antal minutter, 7, præcist, op til Jaydens lejlighed.. Han smilede for sig selv, han havde gjort det et par gange. Han åbnede dørene og gik ind og ventede roligt på Ozzie der selv steg ind i den, og trykkede på penthouse knappen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 12:39 am

Ozzie sukkede lidt og kiggede på ham da han spurgte ind til hans privat liv igen og rystede hurtigt på hovedet "nej.. eh det er ikke lige min type.. sådan.. ja" mumlede han bare, ikke fordi de ikke var pæne og sådan, men nej.. Jayden var mere.. han var den eneste på den klub der havde tiltrukket Ozzie, selv om han ikke brød sig om at indrømme det. "Ja hun.. men hun kaster sig også over næsten alt der har et nogen lunde pænt ansigt og noget.. mellem benene" mumlede han bare, hun var jo ikke så kræsen, som Ozzie var.. nej. Han kiggede på ham da han lænede sig frem mod ham, klar til at give ham en på hovedet hvis han skulle til at kysse.. eller forføre.. og sådan noget, det måtte han ikke, det var kun Ozzie der måtte det.. nå. "Hold op!" sagde han surt, det skulle Jayden slet ikke bestemme, "Og hvad så? Du tror måske du ved alt hva" sagde han bare lidt tøse fornærmet, og rystede på hovedet af ham, "Du tror måske du er den eneste der kan forføre folk til.. one night stands hva?" sagde han bare og rakte tunge af ham, men Jayden havde ret.. det gad Ozzie bare ikke have at han havde. Han skulle slet ikke have ret i noget som helst. "Nej det var nok bare ham jeg havde voldtaget og spist" sagde han så bare og kiggede tordsigt på Jayden og gik hen til bygningen, og sukkede lidt da Jayden holdt døren for ham, helt ærligt. "Nå?" sagde han og kiggede op.. skulle de helt der op.. puha. "Hvornår er du bleven så rig?" brummede han og fulgte efter Jayden, "vi ses der oppe!" sagde han hurtigt og gik ud af elevatoren, det kunne han ikke lide.. han fandt en trappe og gik i gang.. åh der var langt, men det var okay, Ozzie var i god form, og heller bruge et kvarter på trappen end at skulle ind i den der elevator. Han tog det sidste trin og så sig lidt omkring til han fik øje på Jayden der stod hende ved en dør, han gik hen til ham og smilede bare lidt, og gabte så.. gad vide hvad klokken var bleven.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 4:04 am

Jayden var tilfreds med at Ozzie ikke kunne læse hans tanker, tænk hvis han kunne! Oh the lolly.. Han rystede på hovedet "nej, jeg forstår dig godt, jeg er heller ikke til modeblads-typen.. fashionistaer giver mig kvalme.." brummede han. Nej, han kunne lide det rå, det udyrkede, afgrunden, og allerbedst, uskylden.. de uslebne diamanter. Sådan nogen som Ozzie, lille og uskyldig, men med et kæmpe temperament! Og speciel nok til at Jayden ikke rigtig havde kunnet placere ham i nogen social gruppe.. han havde været blind engang, og dermed handicappet, men ikke længere.. Desuden havde han altid klaret sig usædvanlig godt af en blind at være. "Jeg ved da noget.." brummede han roligt. "Det er måske noget du gør ofte også?" bed han ham af, han skulle ikke... tirre ham.... Han fnøs og så væk. Han trak vejret dybt, den.. lille flab. Han så ikke på ham, så behøvede han ikke se på det trodsige blik i hans øjne. "Det har jeg altid været.." sagde han så roligt.. han havde jo eksisteret i et par hundrede, snart 300 år. "Husk på jeg er gammel, jeg har haft en god pensionsopsparing" sagde han roligt. Han så efter ham da han tog trappen istedet for, og himlede med øjnene og trykkede på penthouse knappen igen. Jayden nåede selvfølgelig først op.. og stilte sig hen ved sin dør, mens han ventede tålmodigt -selvom han var utålmodigheden selv- på Ozzie. Han så roligt på ham da han kom op fra trapperne og åbnede døren... han blødte måske lidt op da Ozzie gabte.. Han skulle selvfølgelig også huske på at Ozzie ikke var lavet af stål.. "Kom ind.." sukkede han så og lukkede ham ind og lukkede efter sig. Han gik ind i lejligheden.. der var.. enorm. Han klappede på en dør i den smalle gang ind til den store stue "toilet.." sagde han og åbnede døren så Ozzie kunne kigge ind.. marmor, over det hele. Tykke marmor bordplader med porcelænshåndvaske, et enormt badekar og en brusekabine for sig selv. Altsammen i en grå, hvid eller mørkegrå farve. Selv håndklæderne.. lidt perfektionist var man vel. Gulvene var sortlakeret træ. Jayden trådte ud af sine sko og fortsatte ind i den enorme stue med panorama vinduer der førte ud til en altan. Fra stuen gik  der døre ind til andre værelser. Han pegede på en dør til højre "portfolio.." han gad ikke åbne, så spændende var der nok ikke "Ved siden af er køkkenet.." mumlede han og hentydede til den åbning i væggen hvor der ikke var en dør men hvor man kunne kigge direkte ud på køkkenborde og komfur. Han pegede mod en dør på venstre "kontor" og så pegede han på døren længst væk, ovre ved panorama vinduerne "soveværelse.." sagde han roligt og tog sin trenchcoat af, og lagde den over stoleryggen på en af de bløde hvide lænestole. "Gæsteværelset er en del af kontoret, men hvis du planlægger at komme oftere skal jeg nok ordne et til dig" sagde han og sendte ham et smil, mens han hængte sin jakke op efter at have fundet en bøjle. "Sid ned.." sagde han blidt. "Er der noget du vil have?" spurgte han roligt. Der var meget stille i lejligheden, man kunne knap nok høre bilerne nede på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 4:36 am

Ozzie kiggede lidt på Jayden, "Jep hele tiden.." mumlede han bare, og fik det til at lyde som om han var.. Jayden.. tsk.. ad, aj.. nej det gjorde han nu ikke, aldrig nok nærmere, han havde kun været i seng med.. 3 så vidst han vidste, og så sådan.. næsten.. med en, mere var det altså ikke, og han var ret glad for sit tal, det var småt, men heller ikke kedeligt, som i ingen, han kunne godt finde ud af at have sex.. bum. "Nå" sagde han bare og kiggede lidt rundt "ældre end mig?" sagde han så roligt og kiggede på på Jayden og smilede, det var han sikkert når man tænkte på han var udødelig så var Ozzie ret ung.. og Jayden virkede.. gammel.. bum, ikke som Ozzie der stadig slog over i teenager mode somme tider. Han kiggede rundt og fik et meget godt indblik af.. Jaydens store lejlighed halløj.. der var flot.. jov han var rig.. han fik det næsten helt dårligt ved at stå der.. følte sig beskidt og.. fattig. "Det.." mumlede han og så lidt ned, "Nå nej.. nej jeg står bare og nej.. jeg har det fint.." mumlede han så.. følte sig meget lille... han fik allermest lyst til bare at gå igen, han brød sig ikke om det hele.. hvorfor gad Jayden være sammen med en som Ozzie, når han havde alt det her.. og alt det der andet noget.. og kendte så mange personer.. fra den øverste klasse.. han kunne da få hvem som helst? Helt ærligt.. det her var dumt.. han vendte sig om og gik hen mod døren, "vi ses Jayden.." mumlede han stille og åbnede døren op, og kiggede sig lidt tilbage over skulderen.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 4:52 am

Jayden grinede "meget ældre end dig.." svarede han så, og satte sig ned. Han betragtede Ozzie, der pludselig virkede som om han var helt malplaceret. Jayden rynkede spørgende sine øjenbryn, og lagde hovedet på skrå. Hvor var den kække lille elver blevet af, der svarede igen? Han rejste sig da Ozzie vendte sig mod døren, for at gå, og skyndte sig efter ham og gik ind foran ham i den smalle gang så han... pretty much blokerede udgangen "hallå.. hvor tror du at du skal hen?" spurgte han og placerede en hånd i brystkassen på den lille elver. "Du lovede.." sagde han så og så på ham med noget der lignede skuffelse.. okay.. Han overvejede at bruge sin evne.. men var det virkelig nødvendigt, for at få ham til at blive? "Vi kan gå ind på mit kontor, der er mindre.." tilbød han så, det kunne være det hele var for overvældende.. det var stort, man kunne godt blive søsyg af at stå ovre ved panorama vinduerne, men Ozzie skulle ikke... Han rynkede på næsen, nedværdige sig selv til at være dårligere end Jayden. For det var han ikke "Du er langt bedre end mig, det ved du også godt selv.." sagde han så.. Jayden kunne jo fornemme følelser.. samtidig med at han kunne manipulere med dem, hvordan skulle han ellers vide hvilke tråde han skulle trække i? Og lige nu kunne han mærke et selvtillidssvigt hos Ozzie, en opgivende og afvisende holdning hjalp ham til at forstå hvad der var los. "Please Ozzie, giv mig en chance.." bad han stille og fangede hans blik. Han flyttede sin hånd til hans kind for at få ham til at se på sig. "Du må ikke sætte mig i bås som at være alle overlegen.. du kender mig jo, jeg udnytter jo bare folk.." hviskede han "Hvordan kan det nogensinde være dig overlegent?" spurgte han blidt.. Han stod så tæt på.. åh.. det var svært ikke at træde det ekstra lille skridt frem og ligge sin anden hånd på hans anden kind og kysse de der bløde læber..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 5:33 am

Ozzie stoppede op for ikke at gå ind i Jayden og kiggede forvirret på ham og rystede på hovedet, "Jamen.. det kan jeg jo ikke.." sagde han stille og så ned, han kunne virkelig ikke blive.. ikke når.. nej.. det gik jo ikke, kunne han ikke godt forstå det? "Nej.. Jayden" hviskede han stille og så ned, åhh hvorfor var også bare så.. flot.. så.. irreterende flot! "Shhhhh!" beordrede han og lagde begge sine hænder over Jaydens læber, kunne han ikke godt lige lade være med det der.. noget! Hvad var han tankelæser eller hvad? Han kunne i hvert fald lige våge på at bruge sin sleske evner på Ozzie, så fik han bank i hvert fald.. og sex.. men mest bank. Han stirrede lidt på ham da han mumlede noget bag Ozzies hænder og slap ham igen, da Jayden så valgte at røre ved Ozzie.. og selv om det var noget.. så uskyldigt så sendte det stadig.. små stød.. hele vejen ned gennem hans krop.. åh gud dog. "Jayden.." mumlede han stille, "Det må du ikke.. jeg kan ikke.. jeg kan ikke holde det ud.." hviskede han stille og lænede sig lidt frem, og gjorde det samme med Jayden, lagde en hånd på hans kind, og gengældte hans blik.. så ham ind i øjnene.. ind i dybet.. store stygge Jayden.. farlige drage.. var lige pludeslig meget.. lille.. helt nede på jorde, næsten menneskelig.. hvorfor gjorde han det der? Troede han det hjalp? At være sød og rar.. hvad troede han at han ville, være kærester? Men det kunne Jayden ikke finde ud af, lige gyldigt hvor meget han nu øvede sig og prøvede.. det var synd men det endte jo bare galt, og så gik det altså ud over Ozzie. "Det kommer aldrig til at gå jo Jayden.. vi kan ikke finde ud af at være venner.. og vi kan altså ikke bare have sex når du har lyst.. jeg gider ikke udnyttes.. og.. mere end venner.. det ved du godt.. det går jo ikke.. du kan ikke.. finde ud af det.. og så går det udover mig.." hviskede han stille og aede ham blidt på kinden, "Jeg synes du er.. en slags sød.. når du prøver.. og dejlig.. men.. ja.. nej det går ikke" sagde han stille og smilede forsigtigt til Jayden, lænede sig frem og trykkede blidt sine læber mod hans.. det skulle have været et afskeds kys, men han kunne næsten ikke stoppe igen.. han fik det faktisk helt skidt.. undt i maven.. som om han skulle til at sige farvel til.. en han virkelig holdte meget af.. så meget vidste han jo ikke han holdte af Jayden.. vel? Åh gud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 5:52 am

Jayden tav da Ozzie lagde hænderne over hans mund og slap ham, mens han stirrede på ham. Så stod de bare der.. og stirred epå hinanden. Ozzie med skrækken malet i ansigtet fordi Jayden.. kunne ting. Jayden, fordi Ozzies fingre pressede mod hans læber, som i at han skulle tie stille. "Hvad kan du ikke holde ud?" spurgte han, og skævede kort til hans hånd på sin kind og lagde sine fingre om hans spinkle håndled som i at han ikke måtte flytte den. "Det kan vi da.. vi er da venner lige nu? Ikke?" sagde han stille.. han brød sig ikke om at miste grebet, men det svandt alligevel mellem hans fingre, hvad skulle han sige? Hvordan kunne han få ham til at blive? Han sank lidt i skuldrende ved de sidste ord.. nej, han kunne absolut ikke finde ud af det.. overhovedet ikke faktisk. Han kunne ikke engang finde ud af at snakke med Ozzie ordentligt uden at såre ham. Det virkede i hvertfald sådan. Han trak halvhjertet på smilebåndet da han kaldte ham sød, men det varede ikke så længe, det var ikke just den mest opmuntrende samtale han havde haft i et godt stykke tid. Han sukkede "jeg er ked af jeg ikke kan være mere for dig.. ærligt" hviskede han og fornemmede godt de blide kærtegn på sin kind og sukkede let "du hader mig ikke.. vel Ozzie?" hviskede han så og så hans ansigt komme tættere på sit.. Han måtte anstrenge sig for ikke at pille lidt.. ved de følelser der.. det var så nemt, så enkelt.. de lå jo lige der! Og kaldte på ham! Skreg hans navn. Han trykkede sine læber mod hans, gengældte det... en smule frustreret for han måtte jo ingenting! Og han kunne gøre så meget. Det eneste han umiddelbart kunne der var menneskeligt var at gengælde det hele.. Måske ikke de rigtige følelser, men noget i den retning. Han lagde forsigtigt armene om ham og trak ham ind til sig "Jeg beder dig Ozzie.. bare bliv her i nat, jeg lover at jeg ikke engang vil nærme mig værelset, det har du mit ord på.." hviskede han "jeg vil ikke have du tager alene hjem.." sagde han så.. egentlig lå der vel bekymring i de ord.. Han havde set ham gabe, han måtte være træt, det ville da være det naturligste at overnatte "og du kan ringe hjem.." tilføjede han, til ham der.. hvem det så end var der var hjemme hos Ozzie.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 6:25 am

Ozzie sukkede stille, han vidste godt det var total forkert af ham at kysse Jayden.. total forkert.. men han kunne simplethen ikke gøre for det.. han havde.. et eller andet sted, følelser for den farlige dæmon.. hjerteknuseren.. og han kunne ikke slippe uden om det, han havde allermest bare lyst til at kysse ham.. noget mere.. igen og igen.. og så ligge og putte med ham hele natten.. han ville ikke hjem... og slet ikke med alt det han lige havde sagt det vidste han ikke om han kunne.. men det blve han jo nød til, ikke? Det ville aldrig gå det her.. desuden så havde Ozzie Sean.. og han elskede Sean.. mere end nogen anden i hele verden.. men.. det her vare bare så anderledes, det var en helt anden form for kærlighed.. kærlighed han ikke engang vidste han havde til Jayden.. han lagde sine arme om hans nakke og holdte ham fast hos sig.. det var så dumt. "Okay" mumlede han bare stille, og lagde sit hoved ved hans hals og sukkede dybt, han gad ikke slippe.. så måtte Jayden skubbe ham væk jo.. han ville bare ikke. "Men der er altså ingen at ringe til" mumlede han, der var i hvert fald ingen hjemme lige nu, og han havde allerede skrevet til Sean.. argh.. hvorfor skulle det være så svært! Kunne han ikke bare få dem begge to?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Silence is a sin  Empty
IndlægEmne: Sv: Silence is a sin    Silence is a sin  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Silence is a sin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: