Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nogen der vil skrive/emne med mig :3

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 9:10 pm

Yeah, the topic says it all.

En eller flere der vil skrive med mig?Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 12:06 am

jeg vil gerne skrive med dig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 12:13 am

Wee Very Happy.

Et bestemt plot eller noget, hvor henne og hvem lægger ud?^-^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 12:18 am

har ikk lige nogle ide til noget plot, men hvis du har en ide så sig frem. du laver Cool ogdu vælger hvor vi er Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 2:10 am

Har jeg heller ikke..xD
Okay så :3.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 2:29 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 5:34 am

Søger stadig folk at skrive med Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 7:38 am

Er frisk men det kommer an på hvad vi skal emne om og hvor meget skriver du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 7:52 am

Jeg har ikke noget bestemt at ville emne om...:3
Forsøger altid at få det så langt som overhovedet muligt. Ved dog ikke HVOR langt det er.
Dog aldrig noget med "Nikker og smiler kort" eller noget i den stil. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 9:36 pm

Jeg vil da gerne emne, os fordi jeg gerne vil have gang i Pam...... Så lad os da emne c:

Men hvad vi skal emne om ved jeg ikke lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 9:57 pm

jeg vil nyde og elske og emne med dem kære Violet, hvis de selvfølgelig har mod på at emne med en lidt.. rebelsk dæmon Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:26 pm

Pam skrev:
Jeg vil da gerne emne, os fordi jeg gerne vil have gang i Pam...... Så lad os da emne c:

Men hvad vi skal emne om ved jeg ikke lige nu
Gerne Smile!
Mhhhm, det ved jeg egentlig heller ikke.. Haha, er ret dårlig til at finde på sådan noget :p.

Fenryl skrev:
jeg vil nyde og elske og emne med dem kære Violet, hvis de selvfølgelig har mod på at emne med en lidt.. rebelsk dæmon Wink
Meget gerne Fenryl, det lyder da spændende Wink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeSøn Jun 02, 2013 11:53 pm

bare rolig det er jeg os selv c:

Men hvad kunne du måske bruge en vampyr til?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:31 am

hva med et møde i min tattoo forretning? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:45 am

Hmm, qoutesne virkede ikke.. Weird..oo

Pam - Mhhm, Idk? xD Violet er blot en blanding af noget hun endnu ikke selv ved.

Fenryl - Tjo, hvorfor ikke? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:50 am

hmm kender din karakter til det overnaturlig? For eller kunne hun jo måske få en intro af Pam
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:53 am

Altså hun har mødt Fenryl og set hans mørke skygger, og så har hun mødt en hybrid. Så lidt overnaturligt kender hun til Smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 12:54 am

det kunne jo være at hun kun få en intro til vampyr racen gennem Pam
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 1:00 am

Det kunne være en idé :p.

Hvor henne osv? n_n
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 1:02 am

Det ved jeg ikke lige nu, hvad med normalt sted?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 1:24 am

Aner det ikke. Kender ikke så meget til siden endnu xD.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 1:35 am

skal vi så ikke bare snup et sted i byen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 1:45 am

Jo, hvorfor ikke? :p
Bare centrum?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 2:01 am

Det helt fint med mig c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 2:31 am

skal jeg lave emne eller vil du? ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der vil skrive/emne med mig :3   Nogen der vil skrive/emne med mig :3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nogen der vil skrive/emne med mig :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Nogen der vil skrive med mig?
» Nogen som vil skrive?
» nogen der vil emne med med mig?
» Nogen der vil emne?
» nogen der vil emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: