Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hul hovedet, bliver lukket (Onixa)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hul hovedet, bliver lukket (Onixa) Empty
IndlægEmne: hul hovedet, bliver lukket (Onixa)   hul hovedet, bliver lukket (Onixa) Icon_minitimeLør Maj 11, 2013 12:12 am

omgivelser: vejeret er godt og der er en del unge mennesker prøver at fange nogle solstråler
vejer: det har jeg vist beskrevet
tid: lørdag eftermidag
påklædning: sort skjorte som står praktisk taget åben og sorte bukser som sider prefækt

Martin gik gennem parken og nød vejeret, dette var en af de få fridage han havde valgt ikke at bruge på at tage piger med sig hjem fra barer.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

hul hovedet, bliver lukket (Onixa) Empty
IndlægEmne: Sv: hul hovedet, bliver lukket (Onixa)   hul hovedet, bliver lukket (Onixa) Icon_minitimeLør Maj 11, 2013 12:23 am

Onixa sad på en gren i det dejlige vejr men da hun ikke må havde sin hale fremme kan hun godt mærke hendes balance men vælge dog stadig at klarte højere op men da hun kommer næsten op til toppen knækker den gren nu havde vægten på og faldte hele vejen ned rammer dog nogen få grene på vejen ned men rammer stadig jorden hårdt og kommer med et svagt støn af smerte og mærker luften blive slået ud af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hul hovedet, bliver lukket (Onixa) Empty
IndlægEmne: Sv: hul hovedet, bliver lukket (Onixa)   hul hovedet, bliver lukket (Onixa) Icon_minitimeLør Maj 11, 2013 12:38 am

Da Martin ser noget rødt falde ned fra et træ, da han ser at det faktisk er en pige, han skyndte sig der hen, han så at hun havde et stort sår i øjenbrundet og det blødte en hel del, men det var tydeligt for en dokter (som Martin) at det ikke var farlig (anden end blodmangel) men han tjækkede det bare for en sikkerheds skyld med sit magiske syn men han kunne ikke se ind i hendes sår, men det han var ligeglad med det ''er du ok, bare roglig jeg er en læge, jeg skal nok få dig lappet sammen'' sagde han med et smil for at af aflede hende fra smærten
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

hul hovedet, bliver lukket (Onixa) Empty
IndlægEmne: Sv: hul hovedet, bliver lukket (Onixa)   hul hovedet, bliver lukket (Onixa) Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 5:55 am

Onixa begyndte svagt at pive af smerten men glemte lidt af den da martin kom hen til hende "hajr?" sagde hun "jeg er ok hvorfor skulle jeg ikke være ok og hvorfor fortæller du mig at du er læge? uh er det en leg? bare rolig! jeg er bagerjomfru!?" sagde hun og så på martin" hvad så nu?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hul hovedet, bliver lukket (Onixa) Empty
IndlægEmne: Sv: hul hovedet, bliver lukket (Onixa)   hul hovedet, bliver lukket (Onixa) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hul hovedet, bliver lukket (Onixa)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Idag bliver du vampyr - Eva
» Det bliver ikke sjovt imorgen //Ace//
» *Tommeslag* Uhh jeg bliver helt bange, nej jeg søger bare et emne
» Den Lukket Afdeling...
» Baby, I need you ~ <3 //lukket//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: