Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Forretninger //Hadrian//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 7:01 am

Var vampyren bare dum eller mente han det Hadrian kunne ikke bestemme sig.
" Hør her knægt det er jo ikke ligefrem første gang jeg laver sådan en aftale her men derimod virker det somom at du ikke har styr på noget... Jeg pointerede bare at en kontrakt ikke kan lade sig gøre af den simple grund at du er vampyr og jeg handler med våben.. Hvis du vil havde at jeg skriver på et ligegyldigt papir så er det fint med mig men her handler det om at stole på hinanden " Sagde Hadrian i et irriteret tonefald.
Selvfølgelig havde Hadrian ikke tænkt sig at skære ned i salget. Hadrian ville bare sælge til en mellemmand som kunne sælge til vatikanets fanatikere. Så teknisk set ville han ikke bryde aftalen da det var en elendig aftale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 6:58 pm

Thomas løftede hænderne og så rolig ud. "Rolig rolig, det betyder ikke at jeg ikke vil sælge til dig, det betyder, at jeg skal holde øje med dig. Bare husk at hvis du bryder vores aftaler, er det ikke mig du skal frygte, men derimod hele min race. Jeg er ligeglad med hvor stort dit salg er til Vatikanet er, prøv at forstille dig at hele vampyr samfundet boykotter din forretning, du vil være færdig." Thomas holdt en pause med falsk tænksomhed. "Enten det... eller også slår de dig ihjel, eller begge dele, uanset hvad vil du være færdig." Thomas holdt inde, dette var ikke ment som en trussel, men snare som en overbringelse af en trussel. Thomas ville ikke have nogle skrupler med at udlevere Hadrian til vampyrrådet, men han håbede dog at det ikke ville komme så hvidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 3:15 am

" Du har dine 250.000 i kufferten og du vil blive tilsendt dine 5% hvis du giver et konto nummer eller en adresse.. Medmindre du foretrækker andet. Hvis der ikke var flere problemer så syntes jeg vi skal igang med det praktiske " Sagde Hadrian i koldt og professionelt tonefald. Det virkede som om at han ikke lod sig røre af vampyrens trussel men Hadrian var inderst inde bange fordi det netop var vampyre der var med til at fordrive ham fra Europa men der havde Hadrian lavet en langt større fejl end hvad der var muligt her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 3:46 am

Thomas tog en seddel op af sin lomme med et kontonummer skrævet på. "Udmærket, hvis ikke du er for træt?" Han tog kufferten op på bordet og åbnede den, for at undersøge og hurtigt gennemtælle de penge der lå i den. Så roede Thomas i sin inderlomme og fandt tre tig frem som han lagde på boret, en blå klystal på størrelse med det yderste led af Hadrians tommelfinger, en cylinder, med en låge på siden og med et USB-stik der var fastgjort med et kabel, det så ud til at være hjemmelavet, og et almindeligt flashdrive.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 7:53 am

Hadrian gav tegn til bodyguarden som lagde en mappe på bordet.
" Hvis du vil så har jeg skaffet et sted med arbejdsro inde i byen, alle oplysningerne om min maskine er i mappen og der er materialer i bygningen til at bygge maskinen med dine modifikationer, jeg har også lagt et telefon nummer til en af mine folk der er til din rådighed mens du bygger maskinen, han kan skaffe dig... forfriskninger ... når du trænger til en pause " Sagde Hadrian og holdt en kort pause.

" Jeg regner med at krystallen er din kilde til magi? " sagde Hadrian spørgende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:10 am

Du er då klog du kunne undvære hoved, ja selvfølgelig er det, det. Maskinen kan dine tæknikere lave den er ikke svær, de skal bare ha' nogle få instrukser, de er sikker langt bedre til at lave hardware end jeg er. Jeg skriver softwaren der hjemme, jeg skal bare lige ha' en kopi af tegningen til maskinen, så jeg ved hvilke outputs jeg skal bruge. Og så skal du i øvrigt fortælle mig hvad du gerne vil søge efter, ellers bliver det svært at programmere maskinen. Vil du have en demonstration nu?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:22 am

" Søge efter? jeg ville godt kunne søge efter det hele, alt fra elvere til brandbiler. Jeg kommer ikke til at kunne forhindre dig i at tage yderligere kopier af tegningen som også ligger i mappen men jeg lover dig at dit 1000 år lange liv slutter snart hvis du sælger tegningen videre.. Jeg vil havde min maskine skal kunne finde alt magisk og skelne mellem de forskellige slags , aura , hvis man kan kalde det, det... Så hvis du vil lave en demonstration så værsågod " Sagde Hadrian i et koldt og professionelt tonefald
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:44 am

"Du kommer nok til at vente nogle år på så god en maskine. Jeg skal skrive en kode for hver ting jeg vil lede efter, jeg kan godt lave, noget der specifikt leder efter magi, men der findes virkelig mange typer magi. Så det jeg gerne vil vide er hvad der er vigtigst, for dig at lede efter, så starter jeg med det. Demo'en var egentlig kun hvis du ville vide præcis hvad det var du lige har betalt mange penge for, men hvis du ikke er interesseret, du lyder ikke videre entusiastisk, så du kan godt blive fri, men ellers så find en bærbar."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:58 am

" du kan modificere mine egne koder så de fylder mindre på maskinens harddisk, jeg har lagt en liste i mappen " Sagde Hadrian mens han gav tegn til bodyguarden der satte en bærbar på bordet.
Hadrian havde fundet vampyr, elver, mørkelver, engel, demon som specifikke aura som hans maskine kunne aflæse den kunne også opfatte magi i en mere rå form som alt magisk udstrålede ligemeget med race og evne men det hele fyldte enormt på Hadrians harddisk og det krævede enormt meget arbejde af maskinen. Hvis vampyren lavede nogle koder der var bedre og mindre ville det hjælpe enormt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 10:20 am

"Den kode kan ikke bruges, den skal skrives helt om." Sagde Thomas efter et enkelt blik op den. Han tog Flashdrive'et fra bordet og stak det ind i computeren. Han prikkede løs på mousepad'en i et minuts tid, inden han stak den lille USB stikket fra den lille hjemmelavede cylinder i computeren og lagde den lille krystal ind i cylinderen. Han arbejdede med computeren et stykke tid endnu, og nogle drabelige metalliske skrab, hørtes fra cylinderen. Lyden hørte op, og Thomas smilede, trak cylinderen ud, og vendte skærmen imod Hadrian. Skærmen viste et motiv der bestod af nogle grønne cirkler, lidt ligsom man ville forvendte at se på en radar-skærm to prikker blinkede meget tæt på cirklen i midten, i to forskællige vinkler, i forhold til cirklen, der var også et par andre cirkler længere ude på cirklerne, og alle var placeret nogle lunde i toppen af skærmen. Oppe i hjørnet af skærmen, var der en fane der viste ordet Humans, hvilket var demo programmets eneste mulige indstilling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 9:15 pm

" Mennesker? det er skam også nyttigt at kunne se dem men kan du lave koder som passer til racerne på min liste, samt at kunne se magiske genstande " Sagde Hadrian afslappet mens han prøvede ikke at lyde alt for overvældet.
Hadrian troede kun det var magi der udstrålede kraftig aura men vampyren var istand til at finde mennesker som Hadrian troede ikke udtsrålede nogen aura eller lignende så Hadrian var dyb fascineret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 11:21 pm

"Tja, siden vi har med magi at gøre, behøver vi ikke følge naturens regler, så det kan jeg." Thomas lukkede skærmen på bærbaren ned. "Så nu ved du hvordan maskinen kommer til at fungere, hvordan virker din egentlig, har du fået den til at virke uden magi?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 12:41 am

" Naturens regler er jo også besværlige, i en computer består alting inderst inde af tallene 0 og 1 altså den binære kode så forestil dig af verdenen i princippet også bestod af det. Så er magi bare undtagelsen hvor man kan se et nyt tal 2 eventuelt. Det er det 2 tal min maskine læser som magi, så ud fra hvor i koden 2 tallet er så kan jeg indstille den til at vise en farve der matcher den kode og så kan man på min radar ud fra den farve se hvilken race det er. " Sagde Hadrian i et professionelt tonefald så det lød som om at han havde styr på alt.
Hadrian havde egentlig ingen anelse om hvordan maskinen fandt 2 tallet Hadrian havde købt prototypen af en Russer. Det eneste Hadrian havde gjort var at kopiere maskinen og gøre den mindre så den kun fyldte en bil og ikke en lastbil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 6:57 am

"Du sagde tidligere du havde en her på båden, må jeg se den?" Thomas spurte mest fordi han ville vide hvor langt andre var kommet med denne form for maskine, og hvad det helt nøjagtigt var den målte, Måske var Hadrians maskine også magisk, eller var den bare en ganske almindelig maskine, med en computer, måske kunne de to kobles sammen, på en eller anden måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 1:54 am

" Jo du må godt se den men den her er større end den på bilen og meget kraftigere da det er vigtigt at den rækker længere så jeg kan se om nogle nærmer sig, ligesom i nat, selve sensoren sidder ovenpå båden men computeren er nedenunder hvis du er interreseret " Sagde Hadrian mens han rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 2:08 am

Thomas lod sig falde ned fra bar stolen, og landede på gulvet. "Du viser vej." Sagde han og ventede på at Hadrian skulle vise ham hvor vejen, neden under.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 3:13 am

Hadrian gik ned af den lille trappe hvor man kommer ind i selve båden. Bådens indre er pyntet med gamle genstande og malerier der hænger langs væggen. Et større maleri glider til siden ved et tryk fra Hadrians fjernbetjæning og afslører en computerskærm mens bordpladen af glas som står foran bliver omdannet til et touchscreen tastatur. " Selve hardwaren er i maskinrummet men herfra betjænes maskinen " Sagde Hadrian stolt mens han kiggede på skærmen der med store bogstaver stavede [AURA] og med små bogstaver stod der [klik vilkårlig tast]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 4:27 am

Thomas trykkede på en vilkårlig tast, og gennemgik maskinens muligheder. "Så maskinen her leder efter magiske aura'er? Ved du hvordan den gør?" Han indtillede maskinen til [Vampyrer] for at se hvad der ville ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 4:55 am

Maskinens muligheder i menuen viste at den kunne spore vampyrer, elvere, mørkelvere, engle og demoner som vær især viste sig som en farve på en radar skærm. Rækkevidden var instillet til 1 kilometers afstand som blev vist som optimal indstilling men der var også andre muligheder. Der var desuden mulighed for at skifte til et tredimminsionelt kort som kunne minde om google earth bare i realtime.
" Den benytter sig af en elektronisk impuls som den udsender og hvis den rammer noget magisk så kommer impulsen tilbage, ligesom en flagermus der sender lydbølger som den får tilbage for at navigere. Den sender mange forskellige bølgelængder lige efter hinanden og de forskellige racer reagerer på de forskellige bølgelængder så anpå hvilken bølgelængde maskinen modtager kan jeg se hvilken race det er. Lige nu så har du valgt bølgelængden for vampyrer som er indstillet til at vise en rød farve. Lidt ligesom en radar. " Sagde Hadrian fortsat stolt, men når det blev mere teknisk havde Hadrian ikke nogen anelse, Hadrian havde ingen anelse om hvorfor de elektroniske impulser kun reagerede på magi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 5:59 am

"Det lader til at være en udmærket maskine, selvom den kun virker elektronisk. Jeg ved ikke om den jeg kan lave en mellemting mellem min maskine, og denne her." Thomas så tænksom ud, mens han afprøvede de forskællige funktioner. "Denne maskine har temmelig lang rækkevidde, men dens søge evne er begrænset. Den kan kun søge efter overordnede emner, så som mennesker, elvere eller hunde for den sags skyld. Min maskine kan indstilles til meget mere præcise mål, så som et specifikt menneske, eller en specifik magisk genstand."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 6:36 am

" Det er både rigtigt og forkert det du siger, for min maskine finder kun magi, jeg ville aldrig opdage et menneske eller en hund men derimod ser jeg en vampyr eller engel fra lang afstand og du har ret i at det kun er overordnede emner den finder, den fylder også en million gange mere end din krystal og usb dims. " Sagde Hadrian mens han overvejede hvilke nye muligheder vampyrens maskine ville åbne for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 7:38 am

"Man behøver heller ikke have krystallen sluttet heletiden, kun når man vil have tilført nye opdateringer. Jeg mener også at mit program kan lave en meget snæver søgning, jeg brugte det for eksempel til at finde ud af hvor du var henne." Thomas var glad for at han nu viste hvordan Hadrians maskine virkede, nu skulle han bare finde en både at blokere den på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 2:32 am

" Men er jeg så afhængig af dig når jeg skal havde den nye maskine i produktion? " Spurgte Hadrian nysgerrigt for han ville gerne kunne sende flere tusinder maskiner i produktion uden at de alle skulle gennem vampyr service.
" Og hvordan kunne du søge efter mig? søgeord? mobilnummer? dna? hvad skal man vide om den person man søger? og hvor overordnet kan programmet søge? " Hadrian var begyndt at tænke i praktiske baner, men han havde ikke stor forstand på magi, ja han vidste ikke engang helt præcis hvordan hans egen maskine virkede. Det vigtigste var at den virkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 2:45 am

"Tja... jeg brugte et fingeraftryk fra det kort du gav mig" sagde Thomas ligegyldigt. "Men du kan bruge hvad som helst." Thomas fortsatte med sin forklaring. "Jeg har ikke tænkt mig at undersøge hver eneste maskine vi laver, det tager lang tid. Kun hvilken kodning vi kommer i hver maskine, men det giver sig selv, efter som det er mig der skriver koden, desuden skal jeg vide hvem du sælger til. Jeg ved ikke om vampyrernes råd vil lave stikprøve kontrol af produktionen, for at sikre om der er kodning de ikke vil have, jeg er ked af at de er inde over dette projekt, men jeg står desværre under deres juristikteion." Thomas lød bitter, som om dette var lige så irreterende for ham, som det var for Hadrian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 3:01 am

Det slog Hadrian som et lyn, der var en maskine han kunne sikre mod kontrol, prototypen som Hadrian kunne beholde privat, derimod var der lige et par detaljer med det der vampyr råd der skulle på plads. " Har de tænkt sig at kontrollere dine koder eller min produktion? du har vel ikke planer om at kodningen skal være unik og krypteret for den enkelte maskine? for det vil blive dyrt hvis jeg ikke kan kopiere koden når jeg laver masseproduktion. Hvad mener du helt præcis med kodninger de ikke vil havde? kan de da gøre sig usynlige for maskinen hvis de har kodet den til at ignorere nogle højtstående vampyrer " Sagde Hadian mens han overvejede om der var behov for en hybrid maskine der benyttede både vampyrens kodninger og Hadrians teknologi så ingen kunne gæmme sig for ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forretninger //Hadrian// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Forretninger //Hadrian//   Forretninger //Hadrian// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forretninger //Hadrian//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» gode forretninger - Anna Rose
» På et hotel ~ Hadrian
» is i solskin - Hadrian
» going for a hunt //Hadrian//
» Maybe we aren't so different Hadrian...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: