Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 5:32 am

Onixa nikkede bestemt og begyndte og talte inde i sit hovede *en , to , tre fire...*
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 1:52 pm

"Tusind?" sagde Elias og så vantro på Neal "så bliver vi jo aldrig færdige.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 24, 2013 8:57 pm

Neal smilede venligt og sagde "det vil gøre bevægelserne instinktive, så I kan bruge dem oå trods af panik, og u vil ænde med ansigtet smadret ned i asfalten"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 11:08 am

Onixa forsætter stadig *20,21,22,23,24,25,26,27..*
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 11:24 pm

"Jeg er ikke sikker på at det er det værd, så ofte slås jeg eller ikke.." mumlede Elias. Han ven sukkede "kom nu igang Elias, du lovede at give dette her et forsøg."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 4:28 am

Neal så Elias ind i øjnene og sagde med en nærmest militaristisk tone ''hvis du kunne forstå alt literatur i værden, men glæmte det når du skulle til eksammen begrund af nerver, og bare stod og mumlede, hvilken karakter ville du så få, dette er den eneste måde at overvinde frygt,viskal have din krop til at kunne huske bevægelserne selv når du er truet, ellers er der ingen grund til at lære det, hvis du ikke kan bruge det, er det forstået''
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 8:57 pm

Onixa Lytter ikke efter til deres snik snak og forsætter med at øve
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 8:54 am

"Jeg ved ikke.. jeg synes du er ret upassende" sagde Elias og rykkede sig lidt bagud.

Hans ven sukkede svagt, selvom han også havde været lidt overrasket over Neals væddemål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 07, 2013 6:41 pm

Neal trak på sine skuldere og sagde''mener du det faktum at jeg er en pige, som er den dygtigste nævekæmper i byen, eller måden jeg taler på, faktum er at øvelse er det eneste der kan lære dig at forsvare dig selv'' og gik hen til Onixa, for at rette lidt på hendes fodstilling.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 10, 2013 7:26 pm

Onixa lod Neal rette sig forsatte der efter
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)   selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
selvforsvars kursus (Neal, Onixa og Elias)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Would you like this one? ~Onixa~
» Hjælp mig //Neal//
» I need some traning..//Neal
» Happy Birthday.... //Neal//
» Walking alone is never a safe thing to do! //Neal//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: