Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 tyveri!! - Dave

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:10 am

Han hvæste svagt, "prøv du at finde et job sådan her" sagde han vredt, "uden penge, identitet eller rent tøj er der ikke mange steder der ansætter, og dem der gør må jeg ikke arbejde ved" sagde han vredt, provokeret af den rige dreng med de mange ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:11 am

Dave så forvirret ned på Zig.. han satte sig lidt op og kneb øjnene sammen "hvad mener du med uden identitet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:12 am

"hmpf" sagde han surt og smuglede endnu en lille ting over i sin lomme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:15 am

Dave så ned af Zig og fik en klump i halsen.. "du.. er du hjemløs??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:16 am

Han rystede irriteret på hovedet, han havde et hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 9:17 am

".. så forstår jeg det ikke" Dave rynkede brynene "hvis du har et hjem, hvorfor stjæler du så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 24, 2013 8:12 pm

Han så irriteret på ham, "hvad betyder det for dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:30 am

"Det er mig du stjæler fra" sagde Dave og rynkede brynene mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:32 am

"Hvad betyder det for dig, hvorfor jeg stjæler?" spurgte han irriteret, nu da drengen ikke havde forstået det før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:37 am

"Fordi at.. jeg gerne vil vide hvorfor du stjæler fra mig. Det betyder noget hvorfor man gør ting" sagde Dave irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:38 am

"Gør det måsje nogen forskel?" spurgte han, også irriteret. Han smuglede en til lille ting ned i en lomme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:41 am

Dave nikkede "ja det gør" sagde han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:42 am

"Hvorfor?" spurgte han surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:45 am

"Hvis nu du stjæl min mad fordi du synes den så god ud og var jaloux ville jeg blive sur. Hvis nu du var ved at dø af sult ville jeg give dig den" sagde han og så irriteret på fyren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:46 am

Han kneb irriteret øjnene sammen, "jeg var jaloux, kan jeg nu gå?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:48 am

"Nej du kan ej" sagde han stædigt "jeg tager ikke dine ting, og hvis jeg gjorde ville du sikkert prøve at stoppe mig. Gæt 3 gange, det gælder begge veje"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:50 am

Zig så irriteret på ham, "hvilke ting?" spurgte han, "desuden ville du slet ikke kunne tage dem" sagde han sikkert, det sørgede Fabian for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:51 am

"Det kan du så tydeligvis heller ikke" gav Dave igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:52 am

Han fnøs, "det ville jeg have kunnet en anden aften ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:55 am

"Nå nå, så det gør det ok? ærgelig det ikke var en anden aften hva?" Dave så irriteret på ham "jeg burde melde dig til politiet.. hvis ikke det var fordi du var en Vulp så.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:56 am

"... bare gør det" sagde han irriteret, det havde han alligevel prøvet før, "og hvorfor betyder det noget, om jeg har hale og ører? du syntes måske også det er nuttet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 7:58 am

"Ja det synes jeg faktisk" sagde Dave "ikke for at smigre mig selv men.. jeg ved ikke.. jeg har bare aldrig mødt en Vulp før der ikke var fra min familie så.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:03 am

Zig kneb øjnene sammen, og kiggede mistroisk på ham, "... hvad mener du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:05 am

Dave så sig kort omkring og lod så sine øre og hale poppe ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 25, 2013 8:08 am

Zig blinkede overraskede med øjnene og stirrede på ham, "... hvorfor kan du også det?" spurgte han forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tyveri!! - Dave - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: tyveri!! - Dave   tyveri!! - Dave - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tyveri!! - Dave
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: