Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Klassetur.. wuuh? - Onixa

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 7:10 am

Tid: 15:30
Sted: Forlystelsesparken
Vejr: solskin!
Omgivelser: Folk der er ude og more sig og nyde det gode vejr

Solen varmede på den skyfri himmel. Dave gik rundt og så på de forskellige forlystelser. Det havde startet ud som en klassetur, men nu var lærene ved at pakke sammen og tage tilbage til skolen. De der havde haft lyst, kunne blive i parken, så længe de var hjemme inden 00:00 som var der skolen blev låst af for natten.
Dave var klædt i en hvid T-shirt og blå stumpebukser. Af de venner han havde fået sig på den nye skole, var der ikke nogen der orkede at være i parken længere. Derfor tøffede han nu alene rundt, og overvejede hvad han skulle prøve.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 9:21 am

Onixa var enelig på vej til supermarket men så, så hun en banneret for den lokale Forlystelsesparken og da hun aldrig havde været der før løb hun der hen i høj fart og stod nu midt i det hele med julelyst i øjene og i alt hasten havde hun glemt at gemme sin hale og øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 12:07 pm

Dave havde lige fået øje på en forlystelse han gerne ville prøve, da noget helt andet fangede hans opmærksomhed. En ung pige, omkring hans egen alder ville han gætte på, stod midt i parken med ræve-øre og hale. Han blev grebet af øjeblikkeligt panik, for hans forældre havde understreget mange gange, hvor vigtigt det var at offentligheden ikke så det.
"Hvad laver du?!" udbrød han, i et toneleje der forsøgte at være lavt, mens han lagde en hånd over hendes øre, og skubbede hende tættere på sig, så det dækkede halen. I et rask tempo begyndte han at trække hende væk fra menneskemængden "er du blevet gal?" hviskede han ophidset.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 6:44 pm

onixa kom med et lavt skrig af forskællelse da Dave sin hænder på hende og så på Dave "hajr hvem er du?" spurte hun og så på Dave "er det ikke bare et fedt sted har aldrig været her før selv om det er et ret stort sted men på den anden side jeg har heller ikke været her ret længe og har kun været det meste af tiden henne i Parken eller oppe i Uptown men også nogen få gange nede i Slumkavteret men der er ret skummelet men måske er det derfor det hedder Slumkavteret i starten troede jeg det var fordi der var en masse slum men det var der ikke hvilket jeg fandt en smule skuffene for at være helt ærlig...hey hvad hedder du enelig jeg hedder Onixa" sagde Onixa glad og da hun hørte nogen skrige fra en af forlystelserne rettede hun starkt forcus der over " det lyder sjovt gad vide hvad det var hun prøvede, jeg vil også gerne prøve den, vil du med?" spurte Onixa og kiggede så hen på Dave "hvem kommer der hen først?" spurte hun og satte i løb der over imod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 8:54 pm

Dave så forvirret på Onixa da hun begyndte at plapre løs, og forsøgte at finde et sted og stoppe hendes talestrøm, men forgæves. Da Onixa skulle til at løbe hen imod en af forlystelserne, greb han hurtigt fat i hende ”hov, hov! Nu venter du lige” udbrød han ”måske er der allerede nogen der har set dig, du bliver her til de øre er væk!”
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 6:45 am

onixa fik hurtigt ørene til at forsvinde "sådan?" spurte hun og så på Dave "hvordan vidste du at mine øre kan forsvinde?" spurte hun og så spørgerne på DAve
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 7:05 am

"Jeg er selv Vulp" forklarede Dave, og tjekkede om hun nu også havde husket halen.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 7:42 pm

"er du?!" spurte Onixa og kiggede på Dave glad "AWESOME JEG HAR IKKE MØDT ANDRE VULPER HER I BYEN, HVORNÅR KOM DU TIL BYEN, HVOR BOR DU, HVAD LAVER DU HER, HVOR GAMLE ER DU?!,HVAD HEDDER DU" spurte onixa glad og viftede meget med halen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 10:52 pm

"Æh.." Dave tog fat i hendes hale "hør, jeg vil gerne snakke med dig.. men du bliver nød til at tage din hale ind, og måske skulle vi gå et sted hen med mindre mennesker?.. og snakke lidt lavere"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 11:32 pm

onixa lod sin hale forsvinde og kiggede på dave "hmm et sted med mindre mennesker?" sagde onixa og kiggede på en rusjebane "DER ER DER MINDRE MENNESKER!" og sætter i løb den vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 11:46 pm

Dave tøvede kort og løb så efter hende "jeg er ikke helt sikker" sagde han, men spændede efter.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 11:59 pm

"WUHU VI STÅR I KØ!" siger hun højt og hopper op og ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:01 am

En del mennesker sendte Onixa et skeptisk blik, og Dave smilede lidt akavet. Han lagde en hånd på hendes skulder "så, du kan godt lide rutschebaner?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:05 am

"det ved jeg fatisk ikke har aldrig prøvet en men alle siger det er sjovt og det ser også sjovt ud såååå" sagde onixa og kiggede på dave "hvad med dig kan du godt lide ruchebaner og hvad er din ynglish ruchebane?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:06 am

"Ja jeg kan godt lide rutchebaner" sagde Dave og smilede af pigens gode humør "jeg tror denne her er en af dem"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:22 am

"uh uh uh hvad for nogen har ruchebaner har du prøvet, har du prøvet at få det dårligt af det?" spurte hun og så interseret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:30 am

"Uhm, en del forskellige" sagde Dave med et træk på skulderen "de fleste af dem her i parken, og ja.. især som mindre fik jeg kvalme"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:36 am

"uh uh vil du prøve dem ALLLLLLEEE SAAAAAAMMMMMMEEEENNN med mig?! spurte hun og så op på DAve med dårdyr øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:37 am

Dave skævede imod sit ur.. der var stadig en del timer til parken lukkede.. "tjo, vi kan da prøve at se om vi kan nå det" sagde han lidt undvigende.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:43 am

"wuhu!!!" siger onixa og det bliver deres tur til at komme op i vognen og onixa spænder hen mod den føreste vogn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:45 am

Dave fulgte efter hende og satte sig i vognen ved siden af hende "jeg håber at du kan lide at det går hurtigt"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:46 am

"hurtigt yay!!!" har hænder helt oppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:49 am

Vognen gik igang og den kørte hurtigt afsted
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:54 am

"wuhu!!!!" onixa og blaffede med armene i ren glædelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 12:54 am

Dave grinede lidt, og så lavede rutchebanen sit første styrtdyk!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Klassetur.. wuuh? - Onixa Empty
IndlægEmne: Sv: Klassetur.. wuuh? - Onixa   Klassetur.. wuuh? - Onixa Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Klassetur.. wuuh? - Onixa
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Du ser nye ud - Onixa
» Would you like this one? ~Onixa~
» Ude og gå en tur - Onixa
» en ny karakter (Onixa)
» nattetur - onixa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Forlystelsesparken-
Gå til: