Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake//

Go down 
ForfatterBesked
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Empty
IndlægEmne: ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake//   ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Icon_minitimeTors Apr 11, 2013 8:03 am

Det var blevet sent aften i slumkvarteret i nærheden the Bloody Moon Onixa havde fået øje på en sommerfugl og havde glemt alt om hvor hun var på vej hen og nu hvor hun havde mistet sporet af sommerfuglen kiggede hun sig forsigtigt rundt og hendes øre lagde sig ned og hendes hale som ellers lige viftede glad i luften lagde sig mod jorden "h-hvor er jeg?" hviskede hun nervøst og havde aldrig været i den del af byen så hun gik bare stille rundt forvirret hun havde sin røde bluse ((som på billedet)) og en kort rød nederdel på som var mest skyldt under blusen hun skaffede sig hurtigt opmærksomheds af mænd som gik ud af the bloody moon
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Empty
IndlægEmne: Sv: ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake//   ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 12:36 am

Lettere beruset, men ellers klar nok i hovedet til at tænke sig om, trådte Jake ud af The Bloody Moon. Han snakkede lidt med en gammel ven, inden de sagde farvel og gik hver til sit. Endnu en aften brugt på baren. Normalt ville han have blevet der til langt ud på natten, men han havde bare ikke rigtig lyst denne gang. Hvis Jake havde været lidt klarere i hovedet, ville han have overvejet hvad han dog gjorde med sit liv, men lige nu var det eneste der gjaldt øldåsen i hans hånd og lugten af unge mennesker i luften. Han så sig omkring og tænkte over hvad, han nu skulle gøre, da han fik øje på en pige... vulp, kunne han lugte. Normalt ville han ikke have lagt mærke til hende, men den måde hvorpå hun stod, fortabt som et barn der var blevet væk fra sin mor. Jake tog endnu en slurk af sin øl og gik hen til hende. "Hey, er du okay?" spurgte han og tog fat i hendes skulder bagfra.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Empty
IndlægEmne: Sv: ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake//   ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:34 am

Onixa kom med et forskættet skrig og så på Jake og lagde ørene helt ned mod hovedet og rystede på hovedet "e-er bare blevet væk" hviskede hun forsigigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Empty
IndlægEmne: Sv: ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake//   ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 7:27 pm

"Du kommer fra Uptown, ik'?" spurgte Jake. Han bedømte det ud fra hendes tøj og hår. "Du er vidst kommet lidt langt væk hjemmefra." Han smilede hjertevarmt og fjernede hånden fra hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Empty
IndlægEmne: Sv: ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake//   ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 12:51 am

Onixa nikkede og så sig stadig lidt rundt bekymret og lod sine øre og hale forsvinde "kender du vejen?" spurte Onixa bange og kiggede på Jake bange og uskyldig

En fuld mand i midt 30erne kom hen bag Onixa "hjar smøkk" sagde han godt fuldsk og lagde armene om hende.


onixa lukkede bare øjene og piv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Empty
IndlægEmne: Sv: ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake//   ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ohh sommerfulg! ohh hvor er jeg? //jake//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvor?
» Hvor er vi? - VI
» Hvor smuk er du?
» Hvor meget erfaring har I?
» Hvor er I alle henne?? Kom da frem og leg :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: