Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hello, my name is... - Arissa

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:26 am

”Oh.. det er.. uhm i orden” sagde Arissa tøvende og kiggede på manden. ”Du er en varulv?” gættede hun og betragtede ham lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:35 am

''lad mig gætte du har aldrig mødt en varulv før, før jeg glemmer det mit navn er Darren Fenri men alle kalder mig Fenris, jeg er en historiker, mytolog og professionel livvagt''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:43 am

"Fenris.." sagde Arissa og nikkede lidt. "Nej faktisk har jeg mødt en før.. en gang.. men det var ikke under sådan nogle omgivelser her" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:47 am

''hvad var navnet på denne denne varulv''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:52 am

"Uhm.." Arissa prøvede at huske "Jack.. tror jeg" sagde hun tankefuldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 3:55 am

''så forstår jeg bedre hvorfor du er nervøs den eneste anden varulv ind mig du har mødt er politiets lejemorder''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:03 am

"Oh? Du kender ham?" sagde Arissa overrasket. Hun ville ikke have fortalt ham at han var dursørjæger men.. denne her fyr virkede til at vide en hel del. "Er du selv.. inde for politiet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:11 am

''som sagt er jeg historiker, jeg har i øvrigt ikke fået dit navn''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:12 am

"Arissa, Arissa Rose" præsenterede hun sig og tænkte lidt.. historiker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:16 am

''mig en glæde at møde dig Arissa Rose, du ser tænksom ud''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:22 am

"Ja jeg.. hm, er bare overrasket over dit arbejde.. samtidig med den måde du håndterede.. vampyren" sagde hun og skælvede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:39 am

''varulve har længe levet i en verden hvor det er dræb eller bliv drabet, vi ved instinktivt hvordan og hvornår man kæmper, men når det gælder vampyrer har aggressiv og selvsikker adfærd en meget intimidereene effekt, der er intet de frygter mare ind døden''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:44 am

"Det er klart.. for et væsen der lever evigt.." mumlede hun og så lidt ned af den gade, hvor Sean var forsvundet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:52 am

''ikke for at prale, jo præcis for at prale, men jeg er muligvis den levende person som ved mest om varulve historie''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:56 am

"Wow.. det er en sygdom ikke?" sagde hun tøvende "som spreder sig fra menneske til menneske, generation til generation"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 5:49 am

''regner du at være elver for at være en sydom?'' spørger Darren sarkastisk
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 5:53 am

"Nej.. men nu bliver elvere jo heller ikke bidt, og forvandlet imod vores vilje.." sagde hun og hævede et øjenbryn "jeg har da hørt mit folk diskutere en kur for varulve sygdommen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:10 am

''jeg er født varulv, min familie var varulve, jeg ved hvem jeg er er jeg en sydom, jeg er født med en stærk vilje og en stærk krop, jeg er stolt ag at være hvad jeg er og hvem jeg er, jeg had mødt mange mennesker som ikke kan sige det samme'' siger han i en tone fyldt til randen med stolthed der efter griner han ''det kan være at varulv er kuren for at være menneske''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:14 am

Arissan ser ikke overbevist ud, men lader emnet ligge. Hun har læst historier om nogle af de skader varulve har forvoldt igennem tiden, og hvordan meget af det ikke var deres hensigt. "Ok så.." sagde hun og nikkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:21 am

''men mit livs mål er at finde roden til varulve, men nok om mig hvad er din provision og dine livs drømme'' spørger han venligt
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:28 am

"Øh.." Arissa havde ikke lige forventet det spørgsmål "hrm, jeg studere magi.. og så holder jeg er dyr.. så.." hun tøvede og vidste egentlig ikke hvad han gerne ville "helbrede dyr måske"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:43 am

''magi tror du at du en dag kunne kunne vise mig jeres bibliotek jeg har nogle optegnelser og ny skrevne, af mig, historiebøger om mit folks historie som jeg gerne vi vil dele mad rasten af verden''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:47 am

"Så længe det er resten af den magiske verden.." sagde Arissa og smilede svagt "jeg kan snakke med min mester, han har kontakter i rådet.. det kan godt være du kunne se det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:57 am

''der ville ikke ske det store ved dele det til menneskerne, de ville afskrive det som fiktion, men hvis du vil hjælpe mig ville jeg stå i evig gæld til dig''
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:59 am

Arissa nikkede lidt.. hun stod jo nok også i gæld til ham. Havde han ikke været der i aften, havde hun måske været et par liter blod fattigere.. "ok, jeg vil se hvad jeg kan gøre"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hello, my name is... - Arissa   Hello, my name is... - Arissa - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello, my name is... - Arissa
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ZzZ -arissa
» A New Woman - Arissa
» Kaffe tår på en cafe //Arissa//
» ingen alkohol - Arissa
» i udkanten af skoven - Arissa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: