Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 fang mig hvis du kan (Jack)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan (Jack)  Empty
IndlægEmne: fang mig hvis du kan (Jack)    fang mig hvis du kan (Jack)  Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 10:18 pm

tid: fredag aften kl. 21:30
omgivelser: det er en mørk og forladt gyde, som de fleste mennesker ville undgå for en værd pris
Vejer: det er en kold og stjærneklar (man kan ikke se stjærnerne, begrund af gadelyset)
påklædning: et par sorte bukser, tunge støvler og en læder jakke

Neal var på arbejde (at slåds for penge) hun var lidt sur for de seneste par aftner var der ingen som turde komme op mod hende, bare fordi at hun havde sænt hendes tre sidste modstandere
Neal gik ned afen mørk gyde, hun havde ingen grund til at være bange for at gå der ind hun er jo en demon
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

fang mig hvis du kan (Jack)  Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan (Jack)    fang mig hvis du kan (Jack)  Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 10:40 pm

"jamen dog jamen dog troede du ville være sværgere at finde Neal men du har jo også et omdømme om at være god til at finde dig en slåskamp?" spurte Jack som stod bag hende med sin vægt på sin stork som han havde i begge hænder hans hat dækkede hans øjene og han havde sit normale grønne og hvid stibet tøj på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan (Jack)  Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan (Jack)    fang mig hvis du kan (Jack)  Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 11:07 pm

Neal vendte sig hurtig, som per refleks, klar til kamp ''hvis folk ønsker at finde mig så er det ret let, jeg har mange fjender, og dette er den letteste måde at lokke dem ud i det fri, jeg har ikke set dig før, så der må være nogen andre som vil have mig ned med nakken og de bruger dig som deres våben, har jeg ret''
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

fang mig hvis du kan (Jack)  Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan (Jack)    fang mig hvis du kan (Jack)  Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 11:28 pm

"du er en smule kloger end hvad de sagde men ja det er korrigt" sagde han og så op på hende "har fået at vide du har været ud og rode med nogen forkeldte?" spurte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan (Jack)  Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan (Jack)    fang mig hvis du kan (Jack)  Icon_minitimeFre Mar 15, 2013 11:36 pm

''hvis folk vil slåds med mig, hvem er jeg så til at sige nej, det er ikke min skyld at ingen af dem ved hvordan man slåds'' sagde Neal og trak på skulderne ''men jeg ved ikke precis hvem det er at du taler om der er en del, som brøver at slåds med mig''
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

fang mig hvis du kan (Jack)  Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan (Jack)    fang mig hvis du kan (Jack)  Icon_minitimeTirs Apr 09, 2013 7:16 am

"hmm hvis jeg siger pels?" spurte jack og så på Neal
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fang mig hvis du kan (Jack)  Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan (Jack)    fang mig hvis du kan (Jack)  Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 4:08 am

det var tydeligt at han hentyde til at han var varulv ''jeg tænker en meget varm påklædning, men hvis du vil noget, så skynd dig, jeg skal på arbejde''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fang mig hvis du kan (Jack)  Empty
IndlægEmne: Sv: fang mig hvis du kan (Jack)    fang mig hvis du kan (Jack)  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fang mig hvis du kan (Jack)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jack.. hvad ved du? - Jack
» kom ind.. hvis du tør - Alice
» kom an, hvis du tør <Azariel>
» jeg ville kigge her, hvis jeg var dig.
» Hey :D Skriv da lige hvis i er interesserede :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: